۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۱۹
کد خبر: 85557293
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رئیس جدید شورای اسلامی کلانشهر اراک به دلیل ترک اعضا انتخاب نشد

اراک - ایرنا - ۱۳ مردادماه، وقت قانونی تشکیل هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر اراک بود که این نشست عصر شنبه در موعد مقرر برگزار شد اما به دلیل ترک پنج نفر از اعضا، لغو و رئیس جدید این شورا انتخاب نشد.

به گزارش ایرنا، علی چگینی در صحن علنی امروز ( شنبه) به عنوان کاندید ریاست شورای اسلامی شهر اراک برای چهارمین سال از دوره ششم معرفی شد که بلافاصله علی محصولی، سید وحید میرنظامی، سیدرضا قریشی، محمد عسگری و حسن قربانی، جلسه را ترک کردند.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: پنج نفر عضو این شورا بدون هماهنگی جلسه را ترک کردند و بر اساس قانون امکان برگزاری هیات رئیسه نیست.

داود قربانی افزود: فردا ( یکشنبه) جلسه فوق‌العاده صحن شورای اسلامی کلانشهر اراک برای برگزاری مجدد هیات رئیسه از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

تدوین برنامه دوم پنج‌ساله توسعه شهر اراک با ۱۰ اولویت و مسئله کلیدی این شهر از جمله رعایت اصل عدالت محله‌ای در فرایند توسعه شهری، توجه به مقوله کاهش و رفع آلودگی هوا در برنامه، توجه به مقوله ترافیک، عبور و مرور روان و توسعه شبکه حمل و نقل عمومی با تاکید بر حمل و نقل پاک و انبوه بر، صیانت و حفاظت از باغات شهر اراک و افزایش سرانه فضای سبز، حفاظت از هویت تاریخی شهر با تاکید بر بناهای تاریخی از جمله بازار تاریخی اراک، افزایش سرانه‌های تفریحی، گردشگری و فرهنگی شهر اراک و توجه به مقوله شهرداری الکترونیک، شفافیت، اصلاح و بهبود نظام مدیریت یکپارچه و هماهنگ شهری، در صحن علنی این شورا به تصویب رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha