سانحه رانندگی در محور روانسر - پاوه یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت

کرمانشاه - ایرنا - برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید و ساینا در محور روانسر - پاوه جان یک نفر را گرفت و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر استان کرمانشاه حاکیست، این حادثه در محور روانسر به پاوه ورودی روستای ده لیلی ساعت ۱۳:۴۸ امروز دوشنبه رخ داد که در آن ۲ دستگاه خودرو پراید و ساینا دچار سانحه جدی شدند.

به دنبال گزارش این حادثه، گروه عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای چمران جمعیت هلال‌احمر شهرستان روانسر بلافاصله به محل اعزام شد.

تصادف در محور روانسر - پاوه یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت

پس از ارزیابی و تثبیت صحنه حادثه که منجر به فوت یک نفر و مصدومیت ۲ نفر شده بود، گروه عملیاتی اقدام به رهاسازی یکی از مصدومان از لابه‌لای آهن‌آلات خودرو گرفتار کرد و فرد فوت شده را به عوامل قضایی حاضر در محل حادثه تحویل داد؛ ۲ مصدوم نیز توسط عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، شهرستان روانسر واقع در منطقه اورامانات در شمال غربی استان کرمانشاه در ۶۳ کیلومتری مرکز استان و شهرستان پاوه در ۱۲۵ کیلومتری کرمانشاه واقع شده است.

استان کرمانشاه دارای هشت هزار و ۵۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراهی است که از این میزان ۴۶۷ کیلومتر آن بزرگراه، ۴۷۳ کیلومتر راه اصلی، هزار و ۸۹۱ کیومتر راه فرعی و پنج هزار و ۲۲۰ کیومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha