امضای یادداشت تفاهم میان آمریکا و استرالیا در مورد مقابله با حملات سایبری

تهران- ایرنا- آنتونی بلینکن و پنی وانگ وزرای خارجه آمریکا و استرالیا در واشنگتن یادداشت تفاهمی در مورد مقابله با حملات سایبری امضا کردند.

به گزارش بامداد سه‌شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری وزارت خارجه آمریکا، وزیر خارجه استرالیا که برای شرکت در نشست سالانه گفت وگوی وزیران استرالیا و ایالات متحده (AUSMIN) به واشنگتن سفر کرده است، در جریان امضای این یادداشت تفاهم، گفت: ما نمایندگان دو دموکراسی قوی در دنیا هستیم که کشورهای ما خواستار جهانی باز، با ثبات و مرفه هستند.

وی در ادامه با اظهار خوشحالی از همکاری استرالیا با ایالات متحده، اظهار کرد: آنچه ما امروز در اینجا امضا می‌کنیم در سال‌های ۲۰۳۰ تا ۲۰۳۱ به نتیجه خواهد رسید و نشان‌دهنده اعتماد و همکاری بلندمدت ما دو کشور در زمینه فناوری است.

وزیر خارجه استرالیا در ادامه سخنان خود با اشاره به تشدید تنش‌ها در منطقه خاورمیانه، تاکید کرد: چرخه خشونت در منطقه ادامه دارد و جهان را به سادگی به سمت درگیری، ناامنی و هزینه‌های مادی و معنوی بیشتر سوق می‌دهد، بنابراین ما از تلاش واشنگتن در برقراری آتش‌بس قدردانی کرده و همچنان به حمایت از رهبری آمریکا در تلاش برای برقراری صلح در منطقه ادامه می‌دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha