۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۱۶
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85559742
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برگزاری رویدادهای ملی در بجنورد؛ از تنیس روی میز تا پرتوما

بجنورد- ایرنا- معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی با اشاره به آمادگی بجنورد برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش، گفت: تدابیر لازم برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات تنیس روی میز، پرتوما و کونگ فو مردادماه امسال در این شهرستان اندیشیده شده است.

داوود خدابنده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: مسابقات کشوری تنیس روی میز در ره سنی نوجوانان با حضور ۱۷۰ ورزشکار از امروز شروع و به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی شهید علیدخت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: حضور چند بازیکن از خراسان شمالی در اردوی تیم ملی دلیل انتخاب این شهرستان برای میزبانی از مسابقات تنیس روی میز است.

خدابنده گفت: مسابقات کشوری پرتوما نیز با حضور ۲۰۰ ورزشکار از ۱۸ مردادماه به مدت ۲ روز برگزار می شود.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: همچنین لیگ برگشت کونگ فو ۲۴ و ۲۵ مردادماه با حضور ورزشکارانی از ۱۰ استان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: از همه شهروندان می خواهیم در این رویدادهای ورزشی برای تشویق ورزشکاران حضوری پر رنگ داشته باشند.

خدابنده با اشاره به میزبانی از مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ، بیان کرد: این رقابت های ورزشی در رده سنی بزرگسالان با حضور تیم منتخب خراسان شمالی ۲۳ شهریورماه امسال برگزار می شود.

وی افزود: کشورهای حاشیه دریای خزر به همراه چند تیم در این رقابت های بین المللی شرکت می کنند.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی یادآور شد: با توجه به همزمانی جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل ترکمن احتمال تغییر زمان برگزاری این رویداد وجود دارد.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۵۱ هیات ورزشی فعال است و ۲۲۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha