۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۶
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85559845
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوای قزوین گرمتر می شود

۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۶
کد خبر: 85559845
هوای قزوین گرمتر می شود

قزوین - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین از گرمتر شدن دمای هوای استان خبر داد و گفت: استقرار هوای گرم تا پنجشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

مهدی آخوندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس پیش بینی های به عمل آمده در خصوص روند افزایش دما در سطح استان، روز گذشته حداکثر دما در شهرهای بویین زهرا، آبیک و قزوین به ترتیب به ۴۱، ۴۰ و ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود همچنان طی روزهای امروز و فردا /چهارشنبه/ سمت و سوی جریانات در استان جنوبی باشد که ضمن افزایش دما و استقرار هوای گرم، شاهد پدیده گرد و غبارهای محلی در برخی از مناطق نیز باشیم.

به گفته این کارشناس هواشناسی، پیش بینی ها بیانگر این موضوع هستند که فردا دمای هوای استان به محدوده ۴۰ و بالاتر از آن هم برسد.

وی خاطرنشان کرد: از روز پنجشنبه هفته جاری و با توجه به شمالی شدن جریانات در سطح منطقه، روند کاهش نسبی دما را پیش رو خواهیم داشت.

آخوندی یادآور شد: در شبانه روز گذشته کوهین با ۲۰ و بویین زهرا با ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۲۱ تا ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha