۸۱۲ میلیون لیتر فرآورده‌ نفتی در گلستان توزیع شد

گرگان- ایرنا- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان گفت: پارسال بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون لیتر و از ابتدای امسال تاکنون نیز بیش از ۸۱۲ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، نفت و گاز و نفت سفید در استان گلستان توزیع شد و مشکلی برای تامین نیاز استان در این بخش وجود ندارد.

سیدمحمد حسینی روز سه‌شنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: وظیفه ذاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گلستان ذخیره‌سازی، دریافت و انتقال فرآورده‌های نفتی است.

وی به اقدامات لازم برای بهینه‌سازی مصرف انرژی اشاره کرد و توضیح داد: در این راستا، استفاده از سوخت پاک CNG، مدیریت مصرف و استفاده از کارت سوخت شخصی را در دستور کار قرار دارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان بیان کرد: سوخت موردنیاز گلستان در استان ذخیره شده و در این بخش کمبودی در استان وجود ندارد.

حسینی در ادامه هفته خبرنگار را گرامی داشت و گفت: خبرنگاران سربازان گمنام در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی هستند و ایرنا نیز در این بخش پیشتاز است.

۸۱۲ میلیون لیتر فرآورده‌ نفتی در گلستان توزیع شد

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های گلستان به وظیفه ذاتی خود در مدیریت مصرف انرژی و اطلاع‌رسانی دقیق به مردم به خوبی عمل کرده‌اند که جای قدردانی دارد.

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha