نقش خبرنگاران در توسعه همه‌جانبه گلستان غیرقابل انکار است

گرگان- ایرنا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان با بیان اینکه رسانه‌ها در توسعه همه‌جانبه استان نقش به‌سزایی دارند، گفت: خبرنگاران در حوزه خرید گندم، ذخیره‌سازی، تولید و توزیع آرد نیز همواره یاور اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی هستند.

روح‌الله مهری روز سه‌شنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: رسانه‌ها با رصد و نظارت دقیق موضوعات مختلف و روایت‌گری صحیح، اتفاقات خوبی را در صنعت آرد و نان رقم زدند و با آگاه‌سازی جامعه در راستای رفع مشکلات و یا ابهامات مردم گام برمی‌دارند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان با بیان اینکه رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع مسوولان و دستگاه‌های اجرایی را به آحاد مردم متصل می‌کنند، تصریح کرد: خبرنگاران گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند.

نقش خبرنگاران در توسعه همه‌جانبه گلستان غیرقابل انکار است

به گزارش ایرنا، هر ساله به مناسبت فرارسیدن «روز خبرنگار» مدیران بخش‌های مختلف با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه قدردانی می‌کنند که امسال این دیدارها پیش از فرا رسیدن روز خبرنگار آغاز شده است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha