۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85560071
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: ارتقای سهم دانش بنیان‌ها در اقتصاد زنجان هدفگذاری شده است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: هدف‌گذاری اصلی ارتقای سهم دانش بنیان‌ها در اقتصاد استان است تا شکل اقتصاد به سمتی برود که ارزش افزوده به جای منابع آب و برق، از منابع دانشی باشد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز سه شنبه در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان که با حضور رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: طی ۱۰ سال گذشته اتفاقات خوبی در اکوسیستم فناوری کشور افتاده که صندوق نوآوری و شکوفایی در این راستا نقش موثری داشته است.

وی از اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریالی صندوق نوآوری و شکوفایی استان زنجان خبر داد و افزود: حدود سه سال گذشته سرمایه صندوق به ۳۰ میلیارد ریال هم نمی رسید.

استاندار زنجان با بیان اینکه کار دولت در توسعه فعالیت های دانش بنیان، تسهیلگری و گره‌گشایی است، گفت: واگذاری یک زمین ۱۵ هکتاری در محل مناسب برای استقرار واحدهای دانش بنیان گامی در این راستا است.

افشارچی افزود: علاوه بر اینکه احداث شهرک هایتک و پردیس علم فناوری در دستور کار شرکت شهرکهای صنعتی استان قرار گرفته است.

بازدید از واحد تولیدی دانش بنیان، حضور در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان و بازدید از نمایشگاه دانش بنیان در استان زنجان از برنامه های سفر یک روزه محمدصادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به زنجان است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha