رییس کمیته ملی پارالمپیک: رقابت تیم‌های ملی ایران در پاریس ۲۰۲۴ سخت خواهد بود

مشهد- ایرنا- رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: سطح قدرت تیم های حاضر در رقابت های پارالمپیک نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است و این امر موجب رقابت های سخت تیم های ملی ایران در بازی های پارالمیپک پاریس ۲۰۲۴ خواهد شد.

به گزارش ایرنا، غفور کارگری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی والیبال نشسته در مشهد افزود: بازیکنان تیم های ملی پارالمپیک ایران، همه همت خود را در کسب بهترین نتایج و مدال ها در رقابت های پاریس خواهند داشت اما به دلیل سطح بالای تیم ها، از هم اکنون پیش بینی تعداد و رنگ مدال ها سخت است.

وی ادامه داد: تیم های ملی پارالمپیک ایران در شرایط بسیار خوبی هستند و کادر فنی و اجرایی تیم ها در حال حاضر آخرین تلاش ها را برای بالا بردن سطح آمادگی بازیکنان تیم ها انجام می دهند.

رییس کمیته پارالمپیک گفت: حدود ۱۵ روز به اعزام کاروان ورزشی کشورمان به بازی‌های پارالمپیک پاریس باقی مانده است و هم اکنون در حال بازدید از چهارمین اردوی تیم های ملی بودیم که در کل می توان شرایط تیم ها را خوب توصیف کرد.

کارگری در خصوص تیم والیبال نشسته ایران نیز افزود: این تیم جزو پر افتخارترین تیم های ملی جهان است و تاکنون برای کشور افتخارات مختلفی را به دست آورده است و با حفظ شاکله اصلی خود از چند بازیکن جوان در رقابت های پاریس بهره خواهد برد.

وی اضافه کرد: سطح تیم ها در رشته والیبال نشسته بسیار بالا رفته و این موضوع شرایط را کمی برای تیم ملی ایران سخت کرده است.

کاروان پارالمپیک ایران با نام "فرزندان ایران" بیست و هفتم مرداد ماه جاری به مشهد سفر خواهند کرد و پس از آن دوم شهریورماه ۱۴۰۳ برای حضور در رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۴، عازم پاریس خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha