۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85560145
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

زمینه سازی تولید ۱۱ اثر با حمایت انجمن سینمای جوانان سمنان

سمنان - ایرنا - رییس انجمن سینمای جوانان سمنان گفت: پیش‌تولید ۱۱ اثر در قالب فیلم کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن در استان با حمایت این انجمن کلید خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی باقرآبادی روز سه شنبه به رسانه‌ها ابراز کرد: با هدف تحقق نگاه عدالت‌محورانه دولت سیزدهم بر خدمت‌رسانی به همه استانها، انجمن سینمای جوانان ایران از ابتدای این دولت تلاش کرد با تخصیص ۷۰ درصد بودجه تولید خود به استان‌ها و تقویت شوراهای استانی، روند حمایت از تولید فیلم‌های کوتاه را در دفاتر ۵۷ گانه سینمای جوانان ایران تسریع بخشد.

وی افزود: از ابتدای فروردین ۱۴۰۲ تا تیر ۱۴۰۳ مبلغ قابل توجهی سهم دفاتر انجمن سینمای جوانان و سهم استان سمنان از این حرکت فرهنگی هنری، تولید و پیش‌تولید ۱۱ اثر در قالب فیلم کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن بوده است.

وی عنوان‌ها و کارگردانان این آثار شامل «آنست» به کارگردانی عصمت رضی‌آبادی، « آخرین کلید» به کارگردانی مهدی نجفی، « آپولو» به کارگردانی فرزاد رنجبر نظری، « همنشین آبی» به کارگردانی فرزانه قبادی، « رقص آب» به کارگردانی فرزاد رنجبر نظری، « یه شرط داره» به کارگردانی زینب همتیان، « چراغ‌های سرد» به کارگردانی علی بیات، « مرگ نزدیک است» به کارگردانی عارف جلالی، « فوبیا» به کارگردانی فرزانه قبادی، « بهترین دشمن» به کارگردانی امیرعلی صفاری و « دلواپی» به کارگردانی عرفان حیدری است.
رییس انجمن سینمای جوانان سمنان ادامه داد: در آخرین شورای پیچینگ استان نیز تعداد پنج فیلمنامه از ۱۳ فیلمنامه دریافتی مورد تصویب قرار گرفت که در مراحل عقد قرارداد و پیش‌تولید قرار دارند.

انجمن سینمای جوانان استان سمنان در شهریور با ارائه چهار فیلم از فیلمسازان جوان این انجمن در قالب یک انیمیشن، یک مستند و ۲ فیلم کوتاه داستانی در بیستمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه مشهد شرکت می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha