۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۲
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85560362
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

توضیحات دادگستری کرمانشاه در خصوص مجازات یک زندانی

کرمانشاه - ایرنا - دادگستری استان کرمانشاه امروز سه شنبه در خصوص مجازات یک زندانی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایرنا در پرتال (صفحه اینترنتی) و پیام رسان ایتای دادگستری استان کرمانشاه به نقل از دادستان عمومی و انقلاب آمده است؛ قصاص این زندانی در اجرای حکم مجازات قاتل مدافع امنیت سرهنگ پاسدار نادر بیرامی صورت گرفت.

حمیدرضا کریمی در این رابطه اظهار کرد: آبان سال ۱۴۰۱ در جریان یک تجمع غیرقانونی در شهرستان صحنه عده ای با شعارهای هنجارشکنانه این تجمع را به حاشیه و اغتشاش کشانده و زمینه درگیری با نیروهای حافظ امنیت را به وجود آوردند.

به گفته وی در این درگیری سرهنگ بیرامی که برای ایجاد امنیت و حفظ نظم در محل حضور داشت، بدون اینکه حتی از سلاح استفاده کند مورد حمله افرادی قرار گرفت و با ضربات چاقو به شهادت رسید.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: ضاربان شهید بیرامی مسوول اطلاعات شهرستان صحنه پس از شناسایی دستگیر و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.

وی تأکید کرد: با تشکیل پرونده قضایی، پس از تحقیقات قانونی و تایید ضربات وارده توسط سلاح سرد از سوی پزشکی قانونی اقدام به صدور رای شد و پس از طی تشریفات قانونی و قطعیت رای حکم قصاص نفس صبح امروز /سه شنبه/ در محل زندان مرکزی کرمانشاه به اجرا درآمد.

دادگستری کرمانشاه در اطلاع رسانی خود به نام زندانی قصاص شده و سرنوشت پرونده سایر افراد دستگیر شده متهم به قتل اشاره ای نکرده است.

شهرستان صحنه در شرق استان کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha