پایان مرداد آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان جایزه البرز/ زمان ثبت‌نام تمدید نمی‌شود+فیلم

تهران- ایرنا- مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز با تبریک هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطر شهید محمود صارمی گفت: دانش آموزان برتر کشور برای حضور در عرصه رقابت‌های دریافت جایزه ویژه البرز تا پایان مرداد ماه جاری فرصت ثبت نام دارند.

حیدر ارشدی در گفت وگو با خبرنگار حج و اوقاف ایرنا با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش موثر و مفیدی در آگاه سازی جامعه دارند، اظهار داشت: بنیاد فرهنگی البرز متولی اعطای با سابقه ترین جایزه علمی کشور است که پایه گذاری آن مرحون اندیشه پاک زنده یاد حسینعلی البرز است.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان برتر و واجد شرایط کشور سعی کنند ثبت نام خود برای حضور در عرصه رقابت دریافت جایزه ویژه البرز را به ساعات پایانی واگذار نکنند، بیان داشت: به مناسبت شصت و دومین سال تاسیس بنیاد فرهنگی البرز از ۶۲ نفر از دانش آموزان برتر کشور که حائز دریافت این جایزه شناخته شوند تقدیر خواهد.

وی با بیان اینکه ثبت نام از دانش آموزان واجد شرایط از ابتدای مرداد ماه شروع و تا پایان همین ماه ادامه خواهد داشت، گفت: این دوره از رقابت ها به دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم اختصاص دارد.

ارشدی ادامه داد: علاقه مندان حضور در عرصه این رقابت ها می بایست با مطالعه شیونامه و شاخص های بارگذاری شده در سامانه و دارا بودن شرایط موجود ثبت نام کرده و سوابق و روزمه خود را باگذاری کنند.

به گفته وی، براساس آخرین آمار دبیرخانه علمی البرز میزان استقبال دانش آموزان ثبت نام کننده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش دارد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز اظهار داشت: برندگان این عرصه در مراسم آبان ماه جاری مورد تقدیر قرار گرفته و جوائز ۴۰ و ۶۰ میلیون تومانی خود و لوح تقدیر و نشان البرز را دریافت خواهند کرد.

پایان مرداد آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان جایزه البرز/ زمان ثبت‌نام تمدید نمی‌شود+فیلم
حیدر ارشدی - مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز

اعطای جایزه بنیاد البرز به صورت مستمر و سالانه انجام می‌گیرد

بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ شمسی تأسیس شده است. هدف از تاسیس بنیاد فرهنگی البرز در واقع کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان با استعداد ایرانی است. این امر از طریق .

بنیاد فرهنگی البرز به همت مرحوم حسینعلی البرز، مردی خیراندیش و نیک‌سیرت، تأسیس و وقف گردید. این بنیاد طی بیش از نیم قرن، چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده است. جالب اینکه تعدادی از ایشان، هم‌اکنون نیز دارای مسؤولیت‌هایی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی و اجرایی هستند. فعالیت حمایتی و تشویقی بنیاد فرهنگی البرز طی سالهای اخیر در قالب همایش‌های ملی و استانی با حضور مقامات علمی و مسؤولین کشوری محقق شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha