ایرنا رسانه‌ای شفاف برای کمک به دستگاه‌های اجرایی است

مشهد-ایرنا- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خانه امن و رسانه‌ای شفاف و مطمئن برای کمک به دستگاه‌های اجرایی در فرآیند فعالیت‌های‌ آنها است.

به گزارش ایرنا، محمد امین بابایی روز سه‌شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز مشهد ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک این روز به خبرنگاران ایرنا افزود: خبرگزاری ایرنا ابزار رسانه‌ای دولت برای اطلاع رسانی شفاف و صادقانه امور به مردم است.

وی بیان کرد: در صورتی که اخبار ایرنا را با اخبار سایر رسانه‌ها مقایسه و منصفانه قضاوت کنیم، شفافیت و صداقت در آن محرز است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: برای تشخیص یا تمیز دادن اخبار زرد از اخبار واقعی، کافی است خبر را در رسانه ایرنا یافته و آن را مطالعه کنیم.

وی به موضوع مشاغل سخت و زیان آور در حوزه خبرنگاری اشاره و عنوان کرد: شغل خبرنگاری ماهیتا جزو مشاغل سخت و زیان آور است و بر اساس قانون خبرنگاران می‌توانند از بازنشستگی پیش از موعد آن بهره گیرند.

بابایی گفت: در بحث سختی کار میزان مواجهه فرد با آن عامل سخت باید به نحوی باشد که سختی کار به واقع وجود داشته باشد، اما اگر آن عامل سخت همیشه تداوم نداشته باشد نمی‌توان آن را ماهیتا سخت دانست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha