علیپور: چند روز قبل از مسابقات مصدوم شدم/ برای موفقیت می‌جنگم

پاریس- ایرنا- نماینده سنگ‌نوردی ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، گفت: چند روز قبل از شروع مسابقات تاندون دستم پاره شد و امروز هم خیلی این موضوع به من فشار آورد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، در ادامه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس و در اولین روز مسابقات سنگ‌نوردی و رشته سرعت، رضا علیپور ابتدا در رکوردگیری به مصاف مایموراتوف از قزاقستان رفت و زمان ۵ ثانیه و ۱۸ صدم ثانیه را به خود اختصاص داد.

در دومین رقابت، رضا علیپور با زمان ۵ ثانیه و ۶ صدم ثانیه سریع‌تر از حریف قزاقستانی عملکرد و در مجموع در رده ششم ایستاد. وی در مرحله حذفی به مصاف حریف نیوزلندی رفت و زمان ۵ ثانیه و ۲۶ صدم ثانیه را به خود اختصاص داد و حریفش با ۶ صدم ثانیه رکورد بهتری را ثبت کرد. در نهایت رضا علیپور با وجود شکست مقابل نیوزلند، اما به دلیل رکورد بهتر در میان بازنده‌ها و به عنوان نفر هشتم صعود کرد. علیپور روز پنجشنبه در مرحله یک‌چهارم‌نهایی به مصاف قهرمان جهان از آمریکا خواهد رفت.

علیپور در این خصوص، اظهار داشت: هر تلاشی که در این مسابقات می‌کنم برای این است مردم کشورم خوشحال شوند. از شرایط راضی هستم اما متاسفانه رشته ما طوری است که صدم ثانیه نفر برتر را مشخص می‌کند. به مردم کشورم قول می‌دهم با تمام توانم تلاش خواهم کرد که بتوانم بهترین نتیجه را به دست آورم. در راه سنگ‌نوردی مشکلات زیادی برایم به وجود آمد، مثل سردرد و میگرن‌های شدید ولی هیچ وقت پا پس نمی‌کشم.

وی افزود: چند روز قبل از شورع مسابقات تاندون دستم پاره شد و امروز هم خیلی این موضوع به من فشار آورد. بهترین رکوردم ۵/۰۶ بود و اگر کسی رکورد من را می‌زد قطعا آن فرد به جای من در جمع هشت نفر قرار می‌گرفت.

نماینده سنگ‌نوردی در مورد مرحله نهایی که پنجشنبه برگزار می‌شود، گفت: نمی‌دانم در آن روز چه اتفاقی خواهد افتاد، ولی با تمام توانم برای موفقیت می‌جنگم. از وزیر ورزش تشکر می‌کنم که آمدند و نظارگر بازی من بودند و امیدوارم در روز مسابقات نهایی نیز حضور داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha