۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۱
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85560585
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرودگاه بجنورد مهیای جابجایی زایران اربعین است

۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۱
کد خبر: 85560585
فرودگاه بجنورد مهیای جابجایی زایران اربعین است

بجنورد- ایرنا- مدیر فرودگاه شهدای بجنوردگفت: این فرودگاه در مرکز استان خراسان شمالی مهیای انجام جابجایی زایران اربعین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا -محمد ابراهیم قدمگاهی روز سه شنبه در جلسه ستاد اربعین استان اظهار کرد: با توجه به دوری مسافت این استان تا مرز و نیز عتبات عالیات عراق ، این فرودگاه به عنوان ظرفیتی مناسب ، با بکارگیری ظرفیت‌های موجود شرایط را برای انجام پروازهای فوق‌العاده در ایام اربعین پیش بینی و مهیا کرده است .

وی از اهالی استان که تمایل به این حضور میلیونی داشته و تصمیم دارند با هواپیما مسافرت داشته باشند خواست در سامانه سماح مرز خود را فرودگاه شهدای بجنورد انتخاب کنند.

وی افزود: در پی رایزنی‌ها و جلسات متعدد فنی و کارشناسی و اقداماتی که طی ۲ سال گذشته در راستای تکمیل زیرساخت‌ها و تجهیز فرودگاه بجنورد صورت گرفت، با مساعدت سازمان هواپیمایی کشوری و پیگیری مقامات ارشد استانی، پرواز اربعین از فرودگاه بجنورد انجام خواهد شد.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد بهای بلیت رفت و برگشت از این فرودگاه به نجف را ۱۲۰ میلیون ریال اعلام کرد.

فرودگاه بجنورد مهیای جابجایی زایران اربعین است

وی با اشاره به آمادگی فنی و زیرساختی فرودگاه شهدای بجنورد برای تداوم پروازهای عتبات، خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها برای برقراری دائمی پرواز عتبات از فرودگاه بجنورد نیز ادامه دارد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ۲ هزار و ۶۴۷ مسافر در سه ماه سال جاری درفرودگاه بجنورد جابه‌جا شدند این فرودگاه در شهر بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، با طول ۴۲۰۰ متر و عرض ۴۵ متر یکی از طولانی‌ترین باندهای فرود کشور است.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha