۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۰۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85560650
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان: خبرنگاران در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تاثیرگذارند

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: خبرنگاران در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بسیار تاثیرگذار هستند، از این رو باید این بیانیه را که بسترساز تمدن نوین اسلامی است، با دقت مطالعه کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی سه‌شنبه شب به مناسبت ۱۷ مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار در نشست خبری افزود: ایجاد تمدن بزرگ اسلامی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب و غزه، به عنوان کلید فتح قدس، از دیگر دغدغه های رهبری است و اصحاب رسانه باید به این مقوله ها توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: جوانی جمعیت از دیگر دغدغه های رهبری است و نقش رسانه در این حوزه باید به درستی و در راستای تقویت جوانی جمعیت محقق شود.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: تکریم خبرنگاران به مثابه تکریم انبیا است، پیامبران ما شان خبررسانی دارند و خبرنگار هم کاری نبوی انجام می‌دهد، چرا که وقتی موضوع و یا آسیبی را در شهر متوجه شود آن موضوع را با امانتداری به مسوول مربوطه اطلاع می دهد.

وی با اشاره به توصیه های رهبری به خبرنگاران، افزود: خبرنگار باید واقع نگر باشد، هم نقاط مثبت و هم موارد منفی را با صداقت بازتاب داده و مسوولان را در ارتقا و تعالی منطقه خود یاری کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان هم در این نشست گفت: خبرنگاران وظیفه ارزشمند روایت صادقانه و بازتاب مسوولانه اندیشه‌ها را دارند اما اگر این حرفه به دست نااهل بیفتد، با انحراف آگاهی مواجه خواهیم شد.

حمیدرضا محمدی فشارکی افزود: امروز مدیون خبرنگارانی هستیم که گمنام و مجاهدانه از غره روایت می‌کنند و دست رژیم غاصب صهیونیستی را که به خون کودکان، زنان و مردان بی دفاع غزه آلوده است، برای جهان رو می‌کنند و نتیجه آن قیام دانشجویان در کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

وی اظهار کرد: امروز اصحاب رسانه نقش مهمی در کاهش شکاف بین مردم و دولت دارند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha