۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۰۹
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85560827
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان شمالی: خبرنگاران بیدارگر و هدایتگر هستند

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران بیدارگر و هدایتگر هستند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد شامگاه سه‌شنبه در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار می افزاید:: خبرنگار در مفهوم و معنای لغوی آن همان کسی است که خبر و وقایع را می نگارد و این افراد خبرنگار، فردی آگاه، زمان شناس، متدین و بصیر هستند.

در این پیام آمده است: خبرنگاران مبین حقیقت و کمک کننده به عدالت، جدا کننده حق از باطل، ابطال کننده ظلم، ناشر اخلاق حسنه اسلامی و حساس به سرنوشت بشری هستند.

استاندار خراسان شمالی در فراز دیگری از پیام خود، ثبت ۱۷ مردادماه به عنوان روز خبرنگار در روزشمار رسمی کشور را نشانگر منزلت والای حوزه اطلاع رسانی، خبر و رسانه و مبیّن مجاهدات دلسوزانه اصحاب رسانه و جامعه خبری در تنویر افکار عمومی، امیدآفرینی و جهاد تبیین توصیف کرد.

در پیام تبریک حسین نژاد آمده است: به صورت ویژه از حس انسانی خبرنگاران استان که عالمانه و به موقع در برابر جنایات جنگی رژیم سفاک صهیونیستی در تجمع اعتراضی و با نامه به مجامع بین المللی، اقدام کردند و کشتار غیر نظامیان و کودکان مظلوم غزه با بمب های ممنوعه، نابودی زیر ساخت های غزه، آوارگی اجباری چند باره مردم فلسطین را محکوم کردند، سپاسگزارم.

به گزارش ایرنا، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷ در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید و شورای فرهنگ عمومی هفدهم مرداد ماه هر سال را به همین مناسبت، به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha