۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85560934
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نمایش «قمار بی دل» در بشرویه به روی صحنه رفت

۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۶
کد خبر: 85560934
نمایش «قمار بی دل» در بشرویه به روی صحنه رفت

بیرجند - ایرنا - نمایش « قمار بی دل » به نویسندگی و کارگردانی مرتضی مشهوری در محل آمفی تئاتر رو باز پارک بهارستان شهر بشرویه روی صحنه رفت.

نویسنده و کارگردان قمار بی دل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ‎نمایش در خصوص یکی از شیعیان و دوستداران امام علی(ع) است که بر اثر ضربه‌ای که در صفین به سرش خورده بیهوش می‌شود و وقتی این فرد به هوش می‌آید که امام علی (ع) شهید شده است.

مرتضی مشهوری ادامه داد: در ادامه ماجرا این فرد بخاطر آن ضربه و بخاطر غم شهادت مولا امیرالمومنین(ع) عقلش را از دست داده و در کوچه و بازار می‌گردد تا این که مبتلا به شرابخواری می‌شود.

وی اظهار کرد: حال زمانی است که امام حسین (ع) به کربلا رسیده است و همسر این فرد با این جمله داستان را شروع می‌کند "امشب اگر خودت را بکشی شرابی در کار نیست".

این نویسنده و کارگردان خراسان جنوبی تصریح کرد: نمایش قرار بی دل روایت و حالات روحی مردی را بیان می‌کند که چه عشق پاکی داشته ولی بخاطر شرب خمر نمی‌تواند تصمیم بگیرد به کربلا برود یا بماند‎.

وی تاکید کرد: هدف نمایش تقبیح شراب خوری و در نهایت این که هرچه آدم عاشق ائمه باشد ممکن است گناهان فاصله‌ای بیندازند که در بزنگاه‌ها دچار تردید شود.‎

مشهوری عنوان کرد: نمایش قرار بی‌دل با همکاری ‎نهادهایی همچون شهرداری و شورای اسلامی شهر بشرویه، قرارگاه شهید آوینی و اداره فرهنک و ارشاد اسلامی شهرستان بشرویه‎ تولید شده است.

وی یادآور شد: نمایش قرار بی دل از روز سه‌شنبه ۱۶ تا ۱۹ مرداد ماه جاری به مدت چهار شب در محل آمفی تئاتر رو باز پارک بهارستان شهر بشرویه اجرا می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیط به فروشگاه ستاره صنعت نبش میدان صاحب الزمان (عج) این شهر مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha