۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبر: 85560988
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار قشم: خبرنگاران دیده بانی بی بدیل و بدون رقیب هستند

قشم - ایرنا - فرماندار قشم با بیان اینکه اصحاب رسانه و قلم نبض جامعه را در دست دارند و وجدان عمومی از پنجره نگاه آنان سامان می یابد، گفت: خبرنگاران در این جایگاه سترگ دیده بانی بی بدیل و بدون رقیب هستند.

محمد محمدحسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، همزمان با روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی و دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف افزود: دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت جز با حق‌جویی و صداقت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود و اصحاب قلم به گواه تاریخ در این مهم همواره پیشرو و پیش قدم بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه هفدهم مرداد ماه هر سال، روز تجلیل، تکریم و یادآوری جایگاه حرفه خبرنگاری و روزنامه نگاری است، گفت: از این رو هر لحظه را می توان به نام خبرنگاران تلاشگر و بی ادعا مُهر زد.

فرماندار قشم اظهار کرد: بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

محمدحسینی بیان کرد: برای اینجانب مایه مباهات و خرسندی است که ۱۷ مرداد «روز خبرنگار» را به یکایک پیام‌آوران حقیقت و روایتگران صالح و صدیق و سربازان جنگ نرم به ویژه خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران خبری متعهد در سراسر کشور و شهرستان مرزی قشم تبریک و تهنیت عرض کرده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «شهدای رسانه» کشور، از تلاش‌های اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران عزیز که در یک‌سال گذشته ما را همراهی کردند، قدردانی و تشکر کنم.

محمود صارمی خبرنگار و رییس نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در افغانستان، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران، هفدهم مرداد ۱۳۷۷ در مزار شریف به شهادت رسید.

به همین مناسبت در تقویم رسمی کشور هفده مرداد، روز خبرنگار نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha