۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱
کد خبر: 85560994
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل صداوسیمای کرمان: ایرنا دقت را در اطلاع‌رسانی فدا نمی‌کند

کرمان- ایرنا- مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی این استان(ایرنا) ضمن اشاره به اهمیت کار اطلاع رسانی در عصر کنونی گفت: ایرنا مرجعیت امور خبری را دارد به طوری که این مرجعیت باعث شده در انتشار اخبار دقت داشته باشد و دقت را نیز فدای سرعت نکند.

به گزارش ایرنا، احمد علیرمضانی صبح چهارشنبه ۱۷ مرداد، روز خبرنگار(سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار وقت ایرنا در مزارشریف افغانستان در سال ۱۳۷۷ ) در جمع خبرنگاران ایرنا کرمان به وقایع خبرساز یکسال اخیر در استان از جمله انفجارهای تروریستی پرداخت و افزود: سالی که گذشت پر از مساله و حادثه برای استان و کشور بود؛ در کمتر از یک سال گذشته حجم کار زیاد بود اما رسانه‌ها به‌خوبی از پس کار برآمدند و رسالت حرفه‌ای خود را به نحو شایسته انجام دادند.

وی با تشریح اقتضائات کنونی رسانه ای در عرصه جهانی، ضرورت ارتقای سواد رسانه ای و نیز مرجعیت خبری رسانه های رسمی بیان کرد: زمانی که در فضای مجازی خبری منتشر می شود مردم منتظر تایید صدا و سیما و خبرگزاری جمهوری اسلامی هستند تاببیند خبرها درست نقل شده اند یا خیر.

علیرمضانی افزود: سال گذشته برای استان و کشور حوادث زیادی را پشت سر گذاشتیم، برخی رسانه‌ها برخی ملاحظات و دقت نظر را در روایت رویدادها نداشتند اما در خبرگزاری‌ معتبری مانند ایرنا حاشیه دیده نشد.

مدیرکل صداوسیمای کرمان: ایرنا دقت را در اطلاع رسانی فدا نمی‌کند
احمد علیرمضانی، مدیرکل صداو سیمای استان کرمان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان تصریح کرد: برگزاری انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در ۲ مرحله با مشارکت بالا در استان، همچنین اجلاس بین المللی پیرغلامان باحضور افرادی از ۱۳ کشور با حجم بالای کار که ۳۰ شبکه استانی آن را پخش زنده داشتند، از اتفاقات باشکوهی بود که رسانه‌ها در پوشش این برنامه‌ها نقش بی بدیلی داشتند.

وی از ایفای نقش خبرنگاران ایرنا در استان کرمان قدردانی کرد.

داود میاندهی رییس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان کرمان نیز در این نشست ضمن تشریح وجوه تمایز فعالیت های رسانه ای در خبرگزاری رسمی کشور و همچنین قدردانی از صداوسیما در برگزاری مناسب اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در دوره بیست و یکم گفت: استفاده از ظرفیت های خبری مشترک صداوسیما و ایرنا در استان در خروجی بهتر و اثربخشی بیشتر آنها بسیار موثر است و در این زمینه آماده توسعه همکاری های مشترک هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha