۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶
کد خبر: 85561109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاه قضایی با سارقان خرما در بم برخورد جدی می‌کند

کرمان - ایرنا - رییس دادگستری شهرستان بم گفت: مصوباتی با همکاری مسولین مرتبط در راستای کاهش زمینه بروز سرقت محصولات خرما تصویب شده است و بر برخورد جدی با سارقین خرما تاکید داریم.  

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، سلمان اعظمی ساردو روز چهارشنبه با اشاره به اهمیت سرقت محصول خرما در فصل برداشت آن در شهرستان بم تاکید کرد: دادگستری شهرستان با همکاری سایر مسئولین مرتبط با جدیت پیگیر اجرای مصوبات جلسات پیشگیری از وقوع جرم در خصوص سرقت خرما در این شهرستان است و به همین دلیل کارگروهی متشکل از اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم، همکاران قضایی، شهرداری، جهاد کشاورزی و اصناف سردخانه داران تشکیل می شود.

لزوم رعایت موارد حفاظتی از طرف مالکان خرما

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم با اشاره بر لزوم همکاری و حفاظت مالکان خرما از محصولاتشان گفت: نیروی انتظامی به تنهایی وظیفه مقابله با سرقت را ندارد بلکه اولین عامل وقوع سرقت بی احتیاطی و بی مبالاتی مالکان است و باید موارد حفاظتی از سوی مالکان رعایت شود.

بهنام جعفری زاده افزود: نظر به آغاز برداشت محصول خرما تمهیدات لازم برای حفظ امنیت برداشت و عرضه محصولات خرما در شهرستان پیش‌بینی شده است و دستگاه قضایی با قاطعیت با سارقان و خریداران مال مسروقه به ویژه در بخش محصول خرما برخورد خواهد کرد.

بم در فاصله ۱۸۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد و از مراکز اصلی تولید خرما در کشور محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha