۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱
کد خبر: 85561283
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخبار ایرنا برای جامعه و مسوولان راهگشاست

۱۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱
کد خبر: 85561283
اخبار ایرنا برای جامعه و مسوولان راهگشاست

قزوین - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی قزوین‌ خبرگزاری جمهوری اسلامی را رسانه‌ای رسمی و قابل اعتماد برشمرد و گفت: اخبار و گزارش‌های مجموعه ایرنا به ویژه در حوزه مسایل درمانی و بهداشتی برای جامعه و مسوولان راهگشا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اورنگ شیخ بیگلو روز چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین و در دیدار با رییس و کارکنان این مرکز، اظهار کرد: اطلاع رسانی مستمر از نحوه و چگونگی خدمات در حوزه درمان و تامین اجتماعی امری مهم بوده چرا که این موضوع از ابعاد مختلف تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی نیز در حد توان خود در راستای خدمت رسانی به گروه های هدف تلاش می کند، افزود: در همین رابطه امروز تخصص های مختلف پزشکی و خدماتی مورد نیاز بیمه شدگان تامین اجتماعی استان در مراکز درمانی تحت پوشش به نحو مطلوبی فراهم شده است.

شیخ بگلو ادامه داد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین با داشتن ۲ بیمارستان رازی قزوین و تاکستان، یک پلی کلینیک تخصصی (تاکستان)، بهره مندی از هفت مرکز درمانگاهی سطح استان و با داشتن حدود یک هزار و ۴۰۰ پرسنل به طور مستقیم به ارایه خدمات درمانی می پردازد.

مدیر درمان تامین اجتماعی قزوین‌ خاطرنشان کرد:‌ سعی داریم تعامل خود با رسانه های استان را در سال جاری جهت اطلاع رسانی مستمر و تنویر افکار عمومی از نحوه و چگونگی خدمات در حوزه درمانی را افزایش دهیم چرا که بیان کارهای انجام شده در ابعاد مختلف می تواند در جامعه بسیار تاثیرگذار باشد.

اخبار ایرنا برای جامعه و مسوولان راهگشاست

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز در این دیدار گفت: خبرنگاران چشمان بیدار و گوش های شنوای جامعه هستند و امروز آحاد جامعه اهمیت و جایگاه خبرنگاران را به خوبی درک کرده اند.

رضا اسدی ادامه داد: خبرنگاری فقط یک شغل نیست بلکه مسوولیت مهم اجتماعی است که متاسفانه سختی هایی هایی را نیز به همراه دارد اما با این وجود همکاران ما با صبوری، عشق و علاقه خود در راه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ثابت قدم هستند.

وی تصریح کرد: امروز استان قزوین در خصوص مسایل درمانی و پزشکی نیاز به همکاری بیشتر مسوولان حوزه بهداشتی و پزشکی برای اطلاع رسانی دارد تا مردم بیشتر از گذشته ، به ویژه دوران شیوع ویروس کرونا در جریان مسایل و موضوعات مختلف بهداشتی و درمانی قرار گیرند.

اسدی خاطرنشان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قزوین همواره بر موضوع تولیدات خبری، تحلیل‌، برآوردهای اجتماعی و سیاسی روز متمرکز شده است در حالی که متاسفانه بیشتر رسانه‌ها از فضای تولید محتوا دور شده و به سمت بازنشر اخبار رفته‌اند.

گفتنی است،‌ هفدهم مرداد ماه سال ۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی به همراه هشت تن از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید و به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha