مطالبه گری با کمک خبرنگاران در سیستان و بلوچستان نهادینه شد

زاهدان - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مطالبه گری در این استان با کمک خبرنگاران نهادینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا شریفی شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن اشراق مجتمع فرهنگی هنری زاهدان برگزار شد، بیان کرد: خبرنگاران در نهادینه شدن مطالبه گری و تحقق شعار «ما می توانیم» در مدل مدیریتی استان کمک بسیاری کردند.

وی ادامه داد: شیعه و سنی، فارس، بلوچ و سیستانی ثابت کرده‌اند که می‌توانند با هم، به خوبی سیستان و بلوچستان را مدیریت کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با بهره گیری از ظرفیت‌های بی نظیر و نیروی انسانی موجود در استان که شاید در دوره‌های گذشته مغفول مانده بود، امروز بکارگیری ظرفیت نیروی انسانی، به منصه ظهور رسیده است.

وی اظهار کرد: بزرگترین دستاورد ما در سه سال اخیر در سیستان و بلوچستان، انسجام اسلامی بود، به طوریکه توانستیم وحدت را به معنای واقعی کلمه به همگان نشان دهیم.

شریفی گفت: سیستان و بلوچستان را باید با کمک هم بسازیم، در این مسیر، همه سلایق باید مشارکت داشته و نقش آفرین باشند.

وی خاطر نشان کرد: دولت جدید، با بهره گیری از مدیران جدید در جایگاه ملی و استانی، ادامه دهنده اجرای سند جامع و نقشه راه توسعه سیستان و بلوچستان را که به کمک اصحاب رسانه، بزرگان، ریش سفیدان و اقشار مختلف مردم و مسوولان، کامل و مصوب شده، باشد و نباید اجازه کار سلیقه‌ای در استان را به کسی بدهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha