مدیرعامل جامعه کلوپ‌داران کیش: سامانه جامع گردشگری پایانی بر دلال بازی‌هاست

کیش- ایرنا- مدیرعامل جامعه کلوپ‌داران کیش با اشاره به راه اندازی سامانه جامع گردشگری در این جزیره گفت: راه اندازی این سامانه پایانی بر دلال بازی‌هایی است که آسیب زیادی به صنعت گردشگری کیش وارد کرده است.

به گزارش ایرنا، «علی اقتصاد» روز پنجشنبه در نشست مشترک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اعضای جامعه کلوپداران این جزیره اظهار کرد: این سامانه جدید یک دستاورد برد- برد است و چشم انداز آن ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران حوزه تفریحات دریایی است.

مدیرعامل جامعه کلوپ‌داران کیش با تاکید بر اینکه رسالت اصلی سامانه جامع گردشگری ایجاد احیای رضایت در مسافران خواهد بود، افزود: ما از همان روزهای نخست منتقد سیستم بیمار گردشگری در کیش بودیم اما باید اذعان کرد که تلاش‌های شبانه روزی و ابتکار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آسیب شناسی و راه اندازی این سامانه به نقطه عطفی در ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاری در حوزه تفریحات دریایی و پایانی بر دلال بازی در این حوزه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تحت این سامانه دستگاه مخصوص پز بانکی در اختیار کلوپداران قرار می‌گیرد، ادامه داد: فروش بلیط خدمات ارائه شده در کلیه این کلوپ‌ها باید از طریق این سامانه باشد.

مدیرعامل جامعه کلوپ‌داران کیش خاطر نشان کرد که کلوپ‌های دریایی پس از 21 مردادماه امکان فروش بلیط بدون ثبت در سامانه جامع گردشگری را نخواهند داشت.

وی همچنین از اختصاص بخشی از فروش بلیط‌های تفریحات دریایی در سامانه جامع گردشگری برای افراد کم بضاعت به خصوص قشر جوان و نوجوان خبرداد و گفت: شرایط استفاده از تفریحات دریایی را برای همه فراهم می‌کنیم و تخفیفات خوبی در این راستا برای گردشگران نیز ارائه خواهد شد.

اقتصاد در ادامه تشکیل کنسریوم گردشگری در جزیره کیش را یک اتفاق بزرگ برای تحول این صنعت در منطقه دانست و اظهار کرد: همه جوامع در قالب این کنسرسیوم گرد هم آمدند تا زنجیره گردشگری در جزیره کیش تکمیل شود؛ صندوق این کنسرسیوم مورد حمایت بخش خصوصی کیش خواهد بود نقش بسزایی در رونق منطقه ایفا خواهد کرد.

سامانه جامع گردشگری کلوپداران را از ورشکستگی نجات داد

همچنین قاسم نرگسی رییس هیات مدیره جامعه کلوپداران کیش با قدردانی از راه اندازی سامانه جامع گردشگری در این جزیره گفت: این سامانه کلوپ‌های دریایی را از ورشکستگی نجات خواهد داد.

وی ادامه داد: سامانه جامع گردشگری پس از سال‌ها مسیر سرمایه گذاری در تفریحات دریایی را هموار می‌کند و در این مسیر همه در کنار یکدیگر خواهند بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha