۱۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85562106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده بوشهر: نگاه نمایندگان مجلس کمک به رئیس جمهور است

بوشهر-ایرنا- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، براساس نگاه مقام معظم رهبری و کمک به رئیس جمهور است و مجلس به کسی رای می‌دهد که بتواند برای حل مشکلات مردم گام بردارد.

«جعفر پورکبگانی» روز پنجشنبه درگفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: کمک مجلس به رئیس جمهور نیز این نیست که هر فردی رئیس جمهور معرفی کند به آن رای اعتماد دهد زیرا فرد منتخب باید بتواند گره گشایی از حل مشکلات مردم داشته باشد.

وی بیان کرد: در خصوص تخصیص اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده به استان بوشهر یک سری مشکلاتی وجود دارد که نقطه اشتراک این اعتبارات هزینه کردن آنها در سایر موارد تعریف شده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این زمینه در نشست با مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست مقرر شده ساز و کاری دقیق برای هزینه کرد اعتبارات آلایندگی تعریف شود تا این اعتبارات در جای مرتبط هزینه شود.

پورکبگانی ادامه داد: اکنون منابع مالی صنعت در استان و بویژه پتروشیمی‌ها در بانک‌های خارج از استان سپرده گذاری می‌شود که تلاش بر این است این منابع در بانک‌های استان بنشیند که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

وی افزود: چنانچه بانک‌های استان بوشهر توانمند شوند می‌توانند به مشتریان خود قرض دهند، در اسلام چیزی به نام وام وجود نداشته و تنها صحبت بر قرضه است.

پورکبگانی اظهار کرد: همچنین در نشست با مسئولان سازمان اوقاف توافق‌هایی حاصل شده تا در حوزه موقوفه‌های استان بوشهر شرایط برای سرمایه‌گذاری فراهم شود.

وی افزود: در حوزه جمعیت هلال احمر نیز قول‌های مساعدی گرفته شده تا نسبت به تامین ناوگان این جمعیت اقدام شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه آب و فاضلاب استان بوشهر به دلیل یک سری مشکلات در تامین آب شرب و احداث شبکه فاضلاب مسائل این حوزه را در تهران پیگیری می کنیم.

وی بیان کرد: برای نمونه در شهر جدید عالیشهر چنانچه تا پنج سال آینده اقدامی برای احداث شبکه فاضلاب صورت نگیرد این شهر به بافت فرسوده تبدیل می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha