۱۵۰ هزار خیر در حوزه سلامت کشور همکاری دارند

رشت - ایرنا - معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور گفت: بر اساس آخرین آمار هم اینک ۱۵۰ هزار خیر در حوزه سلامت همکاری دارند که قدردان همه آنها هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر اسماعیل غنیان روز پنجشنبه در همایش تجلیل از خیرین سلامت گیلان در رشت با اشاره به نقش مهم خیرین در حوزه سلامت اظهار کرد: خیرین سلامت در سال‌های اخیر اقدامات ارزشمند و گام‌های موثری برای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی برداشته و با دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور همکاری موثر و خوبی دارند.

وی بیان اینکه مجمع خیرین سلامت در شهرهای مختلف کشور دفتر و نمایندگی فعال دارد، افزود: این مجمع در کشور در راستای رفع کمبودها در حوزه سلامت می‌کوشد و بر این اساس تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به تجهیزات مورد نیاز پزشکی و ساخت مراکز بهداشتی از جمله فعالیت های خیرین این مجمع است.

معاون هماهنگی استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور ضمن قدردانی از همراهی ها و کمک های شاخص خیرین بیان کرد: خیرین حوزه سلامت همراهان همیشگی این مجمع بوده و با کمک‌های خیرخواهانه بازوان توانمندی برای دولت هستند.

وی با اشاره به حضور خوب و همکاری موثر آنان در حوزه سلامت گیلان اظهار کرد: خیران گیلان در چند سال اخیر با وجود تمام مشکلات برای رفع کمبودهای حوزه سلامت تمام تلاش خود را به کار گرفتند که افتخاری برای این استان است.

مدیرکل سازمان های مردم نهاد خیرین سلامت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نیز در این همایش در سخنانی گفت: فعالیت خیرین در حوزه سلامت در دولت سیزدهم نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر بوده‌است.

محمدجواد حیدری پور با اشاره به همکاری خوب خیرین سلامت در گیلان اظهار کرد: مشارکت این جمعیت طی فعالیت دولت سیزدهم نسبت به دوره گذشته سه برابر شد اما در گیلان این آمار پنج برابر است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع مهم اعتمادسازی بیان کرد: جلب اعتماد مردم افزایش مشارکت خیرین در حوزه سلامت را رقم زد.

امام جمعه رشت نیز در این همایش با قدردانی از کار بزرگ خیرین حوزه سلامت گفت: هر کسی که در مسیر کار خیر و عام‌المنفعه قدم برمیدارد روز به روز برکت زندگی اش بیشتر می شود.

آیت‌الله رسول فلاحتی با بیان اینکه کار خیر ماندگار بوده و باید ترویج شود T اظهار کرد: کمک‌های خیرین در حوزه‌های مختلف از جمله در بخش سلامت ارزشمند بوده از اینرو باید در نشست‌های مختلف معرفی شده و کار خیر ترویج شود.

وی با اشاره به آیات قرآن در موضوع انفاق افزود: خیرین می توانند به خود ببالند که رابطه شان با مبدا هستی مستحکم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان بیان کرد: خیرین نگاه پساعالم دارند؛ اگر چه باید قدردان آنان باشیم اما این افتخارات و احترام دنیایی برای آنان مهم نیست.

در پایان این همایش ۶۰ نفر از خیران سلامت گیلان تجلیل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha