۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۵۱
کد خبر: 85562632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم بزرگداشت شهید هنیه در اردکان یزد برگزار شد

۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۵۱
کد خبر: 85562632
مراسم بزرگداشت شهید هنیه در اردکان یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت و شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، پنجشنبه شب با حضور مردم و مسئولان در شهرستان اردکان یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین یکی از اساتید حوزه و دانشگاه گفت: شهادت شهید اسماعیل هنیه مرهمی بر زخم‌های حاصل از تفرقه امت اسلامی بود که این زخم ها را التیام بخشید و باید یاد و تلاش او در دفاع از مردم غزه و فلسطین زنده بماند.

حجت‌الاسلام " سید محمود وزیری " با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن میهمان جمهوری اسلامی ایران شهید اسماعیل هنیه ادامه داد: این شهید بزرگوار پرچمدار دفاع از مظلومیت به تمام معنای مردم فلسطین بود.

وی با اشاره به تشییع جنازه باشکوه شهید اسماعیل هنیه در تهران بیان کرد: این تشییع باشکوه در رسانه‌های خارجی بازتاب گسترده ای داشت که چطور یک ملت شیعه از یک رهبر اهل سنت تجلیل کردند.

همچنین در این مراسم معنوی به یاد شهدای دشت کربلا و حضرت امام حسین (ع)، شهدای جبهه مقاومت و هنیه برنامه مداحی و عزاداری برگزار شد.

همچنین شرکت کنندگان در این مراسم حادثه تروریستی اخیر را محکوم کردند.

اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس که برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهوری ایران در تهران حضور داشت در محل اقامتش به شهادت رسید.

مرکز شهرستان اردکان در ۶۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha