۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85562776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه خمین: جنگ روایت‌ها راهکار دشمن ضعیف در مبارزه مستقیم است

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین گفت: جنگ روایت‌ها راهکار دشمن ضعیف است که در میدان مبارزه توانایی رویایی مستقیم را ندارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین با تبریک روز خبرنگار، افزود: ۱۶۶ خبرنگار شهید در غزه برای بیان واقعیت‌ها و روایت درست به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: ادبیات جنگ روایت‌ها که از عناوین علوم سیاسی است، در طول تاریخ در نبرد حق و باطل وجود داشته است.

حجت الاسلام میرصادقی تاکید کرد: براساس آموزه‌های قرآنی باید حق را از باطل جدا کرد و عرضه حق به سرعت پذیرفته می‌شود.

وی اظهار کرد: دشمن صهیونیستی که در مدت ۱۰ ماه نسل کشی را به نهایت رسانده است با مشاهده خشم امت اسلام، مسیرهای دیگری را پیگیری می‌کند.

امام جمعه خمین اظهار کرد: آمریکای خائن و اتحادیه اروپا که تایید کننده این جنایت‌ها هستند سه مسیر عبری عربی، تشدید ارتباط دیپلماتیک با مقاومت برای تعویق پاسخ مقاومت آتش بس غزه و انصراف مقاومت از پاسخ قاطع را در پیش گرفتند.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: مشت محکم مقاومت بر سر رژیم صهیونیستی است و در هیچ دوره‌ای محور مقاومت چنین آمادگی برای ضربه زدن به این رژیم را نداشته است.

وی تصریح کرد: دشمن در زمان تحلیف و استقرار دولت چهاردهم قصد محک زدن دولت جدید را داشت که با پاسخ قاطعانه رییس جمهور مواجه شد.

امام جمعه خمین گفت: امت اسلام و مردم ایران به دلیل روحیه سلحشوری به شدت انتظار مطالبه خونخواهی مهمان خود را دارند.

حجت الاسلام میرصادقی ادامه داد: انتخاب دبیر جدید سیاسی جنبش حماس نشان داد که با شهادت رهبران محور مقاومت به سرعت فردی دیگر جایگزین می شود.

خطیب جمعه خمین با اشاره به پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: خدمات رسانی در گرمای هوا و امکانات کم عراق به زائران سخت است و شهروندان موکب‌های شهرستان را در تهیه تجهیزات لازم به منظور خدمات رسانی بهتر کمک کنند.

امام جمعه خمین با اشاره با سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، گفت: هم‌افزایی دختران با دختر سه ساله امام حسین(ع)، آنها را در مسیر هدایت اهل بیت قرار می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha