۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85562809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیج تمام امکانات امدادی برای یافتن دختر بچه الیگودرزی

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست فرمانداری الیگودرز گفت: تمام امکانات دستگاه‌های امدادی شهرستان برای یافتن دختربچه ۲ ساله الیگودرزی در محل مستقر شدند.

مهدی اداوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ روز گذشته خانواده ای از روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز حوالی ساعت ۱۹:۳۰ گم شدن دختر بچه ۲ ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند که بلافاصله عملیات جستجو آغاز و تا ساعت ۲:۳۰ بامداد ادامه داشت ولی به علت تاریکی هوا عملیات امدادی به نتیجه نرسید.

وی ادامه داد: ساعت ۵:۳۰ امروز جمعه عملیات جستجو با استفاده از نیروهای بسیج و سپاه آغاز و تاکنون ادامه داشته اما هنوز منجر به یافتن کودک نشده است.

سرپرست فرمانداری الیگودرز با اشاره به استفاده از سه قلاده سگ زنده یاب برای یافتن این کودک، بیان کرد: همچنین با توجه به نیمه کوهستانی بودن منطقه از نیروهای آفرود و موتورسوارها بهره گرفته ایم.

اداوی ادامه داد: یک حلقه چاه در روستا وجود داشت که احتمال سقوط کودک می رفت، به طور کامل تخلیه شد اما اثری از این کودک در چاه یافت نشد.

به گفته وی آنگونه که مادر "آی نور" گفته است حوالی ساعت ۱۴ دخترک را استحمام می کند و به دلیل مشغله های کاری زنان روستا تا ساعت ۱۶ بی خبر بوده و وقتی متوجه عدم حضور دختر در حیاط می شود منزل همسایه ها و اطراف را جست و جو می کند اما موفق به یافتن وی نمی شود و حوالی غروب که نگرانی ها از بی نتیجه بودن جست و جوها افزایش می یابد با پلیس و نیروهای امدادی تماس می گیرند.

وی بیان کرد: در عملیات های جست و جو یک جفت دمپایی دخترانه در یک باغ واقع در ۳۰۰ متری اطراف منزلشان پیدا می شود که مادر کودک اظهار می کند متعلق به دخترش می باشند اما آثاری دیگر از وی یافت نشده است.

سرپرست فرمانداری الیگودرز فرضیه افتادن دخترک در رودخانه را رد کرد و گفت: این روستا تنها دارای یک رودخانه فصلی که در این فصل از سال خشک است و این فرضیه که در رودخانه افتاده باشد غلط می باشد.

اداوی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع از دوربین های کوادکوپتر(دوربین باز هوایی) نیز برای جستجو بهره گرفته ایم اما تاکنون موفق به یافتن کودک نشده ایم و عملیات جستجو کماکان ادامه خواهد داشت.

الیگودرز بزرگترین شهرستان لرستان به لحاظ وسعت محسوب می شود و در شرق این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha