نیازمندان جاسک ۹۰ دستگاه کولرگازی دریافت کردند

بندرعباس - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) جاسک گفت: این نهاد باتوجه به شروع فصل تابستان و گرمای هوا، ۹۰ دستگاه کولرگازی رایگان با همکاری سپاه بین نیازمندان و مددجویان این شهرستان توزیع کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی روز جمعه در آیین توزیع این کولرهای گازی اظهار کرد: کولرهای توزیعی به ارزش ۱۸ میلیارد ریال از محل درآمدهای اختصاصی کمیته امداد و با همکاری سپاه تهیه و به نیازمندان واقعی که از داشتن کولر در این شرایط آب و هوایی بی‌بهره بودند، اهدا شد.

وی اضافه کرد: همچنین این نهاد ۲۹ سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین لباس شویی و اجاق گاز به ارزش ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امدادجاسک توزیع کرد.

رییس کمیته امداد جاسک اظهار کرد: آمادگی داریم اقلام اساسی مورد نیاز زوجین تحت پوشش این نهاد را به مقدار نیازشان تهیه و در اختیارشان قرار دهیم که پیش بینی می‌شود تا پایان سال به تعداد ۲۰۰سری جهیزیه توزیع شود.

جاسک براساس اطلاعات منتشره دارای ۶۰ هزار نفر جمعیت بوده که حدود چهار هزار خانوار در این شهرستان زیرپوشش کمیته امداد خمینی(ره) قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha