اردوی جهادی خدمات رسانی به معلولان مناطق کم‌برخوردار جاسک هرمزگان آغاز شد

بندرعباس - ایرنا - رییس اداره بهزیستی جاسک هرمزگان گفت: دومین اردوی جهادی بهزیستی به‌مناسبت هفته دولت و با محوریت مرکز توانبخشی مبتنی بر جامعه و مشارکت افراد داوطلب مردمی برای خدمات رسانی به افراد دارای معلولیت در مناطق کم برخوردار این شهرستان آغاز شد.

احمد بلوچ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه‌های این اردوی جهادی در قالب توزیع وسایل کمک توانبخشی، برگزاری جشنواره غذایی با مشارکت افراد دارای معلولیت، مناسب‌سازی اماکن عمومی و نوسازی منازل معلولان، ویزیت در منزل برای معلولان، برپایی جشنواره بازی‌های بومی برای معلولان، آموزش افراد دارای معلولیت و کمک برای اشتغال آنان و آگاهی بخشی جامعه نسبت به پیشگیری از معلولیت است.

وی با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به افراد آسیب‌پذیر جامعه اظهار کرد: فعالیت‌های داوطلبانه و مردمی برای خدمت رسانی به افراد آسیب‌پذیر اهمیت مهمی دارد و امیدواریم با برگزاری برنامه‌های این اردوی جهادی مشکلات موجود برای افراد دارای معلولیت و آسیب‌پذیر در جامعه کاهش پیدا کند و همچنین خدمات تاثیرگذاری به جامعه هدف ارائه شود.

اردوی جهادی خدمات رسانی به معلولان مناطق کم‌برخوردار جاسک هرمزگان آغاز شد

شهرستان جاسک ۷۲۸ معلول دارد.

جاسک براساس اطلاعات منتشره دارای بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت بوده که در ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha