۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85563030
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ هزار دهه هشتادی خادم الرضایی را تجربه می‌کنند 

۱۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۵۵
کد خبر: 85563030
۷۰ هزار دهه هشتادی خادم الرضایی را تجربه می‌کنند 

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: ۷۰ هزار نوجوان دهه هشتادی در قالب طرح «بی نهایت شو» آغاز راه خدمت به امام مهربانی ها را تجربه می کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، مجتبی مختاری روز جمعه در همایش بزرگ آموزشی و تخصصی "بی نهایت شو"در بجنورد اظهار کرد: این دوره یک رویداد معرفت افزایی و تربیتی تخصصی ویژه بچه های دهه هشتادی در سراسر کشور است.

وی افزود: این طرح از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی ارائه و در بستر فضای مجازی تعریف شد و بنا دارد که مبانی دینی بچه ها و نظام جهانی افراد را منجر به هویت هر فرد در زندگی می شود را به نوجوانان منتقل کند.

مختاری در ادامه با عنوان اینکه در این مسیر چالش های ذهنی برطرف می شود گفت: بی نهایت شو در بستر فضای مجازی فعالیت و تاکنون ۷۰ هزار فارغ التحصیل مرحله اول دارد.

وی تصریح کرد: تلاش برای شکل گیری هویت حقیقی برای بچه ها ارتقا و نسبت به جهان بینی و ساخت هویتی خود اراده مستحکم تری پیدا کنند.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی، تربیت نیروی انقلابی را از میان این نوجوانان به مدد امام مهربانی ها هدف دیگر این طرح معنوی و تشکیلاتی نام برد و اضافه کرد: در مرحله بعد هم بحث جامعتر به دوش کشیدن باری از انقلاب اسلامی و جامعه سازی این نوجوانان مبتنی بر نگاه الهی و اراده مستحکم مورد نظر است.

وی عنوان کرد: این طرح در خراسان شمالی در سه بخش ویژه دختران، پسران و والدین با حضور ۲ استاد محوری برگزار شد و امیدواریم دهه هشتادی های حاضر با توسل به امام مهربانی ها به ادامه این راه همت کنند و قدم در راه دوره تکمیلی آن بگذارند.

همایش بزرگ آموزشی "بی نهایت شو" با حضور بیش از ۲۰۰ نوجوان امام رضایی و والدین شان در قالب سه بخش مجزا ویژه نوجوانان پسر، دختران نوجوان و والدین این نوجوانان به ترتیب در سالن سوره حوزه هنری استان خراسان شمالی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha