۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85564687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قلب کودکان اسفراینی به یاد رقیه‌های غزه تپید 

۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶
کد خبر: 85564687
قلب کودکان اسفراینی به یاد رقیه‌های غزه تپید 

بجنورد-ایرنا- رقیه های کوچک اسفراینی همراه مادرانشان شب گذشته به مسجد الغدیر رفتند و همراه و حامی رنج هم سن و سال های خود در آتشباران غزه شدند و  از اعمال جنایتکارانه رژیم کودک کش اسراییل اعلام انزجار کردند.

به گزارش ایرنا، همایش زیبا و بزرگ "به یاد رقیه های غزه" همزمان با سالروز شهادت شهید سه ساله کاروان کربلا حضرت رقیه (س) و در حمایت از فرزندان مقاوم و شجاع غزه به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، طراحی و اجرای کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین و نیز مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

رقیه های کوچک اسفراینی همراه مادران و خواهران بزرگتر خود، مهمان هیات مذهبی مسجد الغدیر بودند و همراه هم برای کاروان شهدا سوگواری کردند، با تمام قلب حامی رنج های کودکان بی گناه اما شجاع و شهید فلسطین شدند و بر سرو سینه زدند.

قلب کودکان اسفراینی به یاد رقیه‌های غزه تپید 

۸۰۰ مادر و کودک در این حرکت ارزشمند و اثرگذار حضور داشتند؛ پای سخنرانی حجت الاسلام پیروی از اساتید حوزه علمیه نشستند و با تبیین بیشتر ضرورت اهمیت آزادسازی فلسطین بر مصیبت های آزادگان کربلا گریستند و سوگواری کردند.

دختران نوجوان نیز پا به پای مادران و خواهران کوچکتر خود به استقبال این کاروان عزاداری آمدند و لحظه های مصیبت بار عاشورا و روزهای اسارت اصحاب کربلا را ترسیم کردند.

مادران مرثیه خواندند و با دردست داشتن پرچم فلسطین، بارها و در طی برگزاری همایش عزاداری فوق، اعمال جنایتکارانه رژیم غاصب اسراییل را محکوم کردند.

قلب کودکان اسفراینی به یاد رقیه‌های غزه تپید 

مراسم به همین چند برنامه خلاصه نمی شد، کودکان در کنار سفره سبز حضرت رقیه (س) نشستند و شمع روشن کردند و یا داستان رقیه کوچک کربلا اما بزرگ و جهانساز آشنا شدند.

کودکان برای آزادی مسجد الاقصی و رهایی بچه های فلسطین از جنگ دست به دعا برداشتند، نقاشی کشیدند و عروسک رقیه بانو و عروسک های حجاب هدیه گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha