دوره مربیگری فوتبال «C» آسیا در مراغه آغاز شد

مراغه- ایرنا- دبیر هیئت فوتبال مراغه گفت: دوره مربیگری فوتبال «C» آسیا با تدریس «صادق پورحسین» و «سیروس کیان‌مهر» در این شهرستان آغاز شد. 

«علی مرزپور» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره برای اولین‌بار در تاریخ فوتبال مراغه در این شهرستان برگزار می‌شود و طبق قوانین ۲۴ نفر در این دوره آموزش می‌بینند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های نظری در محل دانشگاه مراغه برگزار می‌شود، اضافه کرد: ۶ نفر از ۲۴ مربی حاضر در این دوره از مراغه هستند و در پیش‌آزمون ورودی به دوره «C» آسیا قبول شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طول دوره مربیگری فوتبال «C» آسیا ۱۲ روز است که طی ۲ مرحله برگزار می‌شود، اظهار کرد: نخستین مرحله از امروز به مدت ۶ روز و مرحله دوم از ۳۱ مردادماه تا ۶ شهریور برگزار خواهد شد.

«مرزپور» این را هم بیان کرد: مربیانی که این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند، می‌توانند به عنوان دستیار و کمکی در کنار مربیان لیگ برتر حضور یابند.

وی در خصوص ظرفیت‌های مربیگری فوتبال مراغه هم افزود: مراغه حدود ۶۰ مربی «D» آسیا، ۱۵ مربی «C» آسیا و سه مربی «B» آسیا دارد و از مربیان شاخص این شهرستان در فوتسال می‌توان به «رسول شاکر» و در فوتبال به «نادر مجیدی» اشاره کرد.

دوره مربیگری فوتبال «C» آسیا در مراغه آغاز شد
دوره مربیگری فوتبال «C» آسیا طی بیشتر موارد در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا هر روز از این دوره شامل چهار جلسه و متشکل از سه جلسه تئوری و یک جلسه عملی است؛ همچنین در طول این دوره مدرسان موظف به گرفتن سه امتحان کوچینگ از کارآموزان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha