پدر شهید «ناصر خطی» در قائم شهر آسمانی شد

ساری- ایرنا- روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگرن مازندران اعلام کرد که پدر شهید والامقام ناصر خطی دیزآبادی از قائم شهر به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش ایرنا، حاج ولی خطی دیزآبادی پدر صبور شهید والامقام ناصر خطی دیزآبادی در نوزدهم مرداد ماه ۱۴۰۳ پس از سال‌ها صبر و بردباری، در سن ۹۹ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

گفتنی است پیکر پاک این پدر صبور، ساعت ۱۱ امروز شنبه بیستم مرداد ماه در گلزار شهدای سوخته کلا در شهرستان قائم شهر تشییع و در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران این ضایعه را به جامعه معزز شاهد و ایثارگر، به ویژه خانواده و بستگان مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این پدر صبور همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر مسألت کردند.

شهید ناصر خطی دیزابادی در تاریخ چهار مرداد ۱۳۴۲ به دنیا آمد و در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۶۲ در منطقه مهران بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل آمد.

قسمتی از وصیت از شهید:
بیدار باشید دشمن تمام ترفندهایش را به‌کار برده امیدش ناامید نشد و تنها امید که برای دشمنان اسلام باقی مانده در انتخاب رهبری جامعه است تا در آن لحظه بین شیعیان اختلاف بیندازند و به خواسته‌هایشان برسند اگر اسلام در مرحله ولایت فقیه شکست بخورد شما مدیون خون شهیدان هستید و باید در روز رستاخیز (قیامت) به تنهایی جواب آنها را بدهید، چون که شهیدان به پشتبانی شما رفتند در مقابل دشمان دین و قرآن جانشان را دادند تا اسلام احیا شود و آیندگان زنده و بیدار و با خیالی راحت زندگی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha