۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85563403
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بازدید سرزده نمایندگان تعزیرات حکومتی همدان از مطب پزشکان

همدان- ایرنا- رئیس شعبه پنجم گشت سیار تعزیرات حکومتی همدان از مطب پزشکان خارج از وقت اداری در سطح شهر بازدید کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، مهدی محدث با هدف نظارت و همچنین شناسایی تخلفات احتمالی از مطب پزشکان در همدان بازدید کرد.

در این بازدیدها که به صورت سرزده انجام گرفت از مطب پزشکان بازدید و به بررسی تخلفات احتمالی و نظارت برقیمت ها پرداخته و نقطه نظرات و شکایات و پیشنهادات مردم استماع و تذکر لازم برای بهبود ارائه خدمات داده شد.

جلوگیری از فروش ۲۷ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان

رئیس شعبه هفتم تعزیرات حکومتی همدان گفت: واحد صنفی عرضه کالای دخانی در همدان یک میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال جریمه شد.

محمود مرادی به خبرنگار ایرنا افزود: پرونده نگهداری و عرضه کالای قاچاق شامل ۲۷ هزار و ۳۰۰ نخ سیگار ، ۲۰ بسته تنباکو و ۴۵۰ عدد فندک به ارزش ۸۰۶ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متخلف را به پرداخت جریمه نقدی معادل دو برابر ارزش کالای مکشوفه محکوم کرد.

مرادی گفت: ماموران نیروی انتظامی همدان این تعداد نخ سیگار و تنباکو را از انبار یک واحد صنفی دخانی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جریمه ۱۰ برابری تاوان تخلف مشاور املاکِ سودجو در نهاوند

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت ۷۸۰ میلیون ریالی برای یک مشاور املاک متخلف در نهاوند خبر داد.

مرضیه یونسی گفت: پرونده تخلفات یک مشاور املاک به ارزش ۷۸ میلیون ریال برای دریافت وجه اضافه از مشتری به عنوان کمیسیون در شعبه هیات تجدید نظراداره کل تعزیرات حکومتی همدان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: شعبه به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی و با توجه به نظریه کارشناسی اتحادیه مشاوران املاک، تخلف گرانفروشی را محرز و علاوه بر بازگرداندن مبلغ اضافه دریافتی به شاکی، متخلف را به جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

یونسی گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان نهاوند پس از دریافت و بررسی شکایت شاکی، گزارش تخلف این مشاور املاک را تهیه و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha