حدود ۴۸ میلیون سهم در تالار بورس آذربایجان غربی معامله شد

ارومیه- ایرنا- مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی گفت: ۴۷ میلیون و ۹۶۳ سهم و حق تقدم از سهام شرکتهای بورسی و فرابورسی در هفته منتهی به ۱۷ مرداد در این بورس معامله شد.

وحید جوادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ارزش اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکتهای بورسی و فرابورسی که مورد معامله بوده، بیش از ۱۲۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت در تالار منطقه ای ارومیه ۲۲ درصد معاملات مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است، اظهار کرد: در طول هفته در تالار ارومیه ۱۰ کارگزار از ۱۱ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۷۶ شرکت را معامله کردند.

مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی گفت: نمایندگی شرکت کارگزاری توسعه سهند بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۵۸ درصد به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: در این هفته سهام شرکت قند ثابت خراسان با هفت درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات تالار منطقه ای ارومیه قرار داشته است.

مدیر تالار منطقه ای آذربایجان غربی گفت: شاخص کل بازار بورس با ۶۵ هزار و ۷۵۸ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۲ میلیون و ۲ هزار واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۶۲۸ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۲۰ هزار و ۷۱۱ واحد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha