افزون بر ۶۸ میلیون سهم و اسناد خرانه در بورس آذربایجان غربی معامله شد

ارومیه - ایرنا - مدیر تالار منطقه ای بورس آذربایجان غربی گفت: ۶۸ میلیون و ۷۵۱ هزار و ۴۲۱ سهم و اوراق اسناد خزانه اسلامی و سهم و حق تقدم از سهام شرکتهای بورسی و فرا بورسی طی هفته گذشته در این بورس معامله شد.

وحید جوادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکتهای بورسی و فرابورسی معامله شده به ارزش ۳۲۴ میلیارد و ۶۲۵ میلیون و ۵۷۲ هزار و ۸۵۷ ریال بوده است.

وی بیان کرد: ۵۶.۵ درصد این معاملات مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است که در تالار منطقه ای ارومیه مورد معامله قرار گرفت.

مدیر تالار منطقه ای بورس آذربایجان غربی گفت: در طول هفته در تالار ارومیه ۱۰ کارگزار از ۱۳ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۱۰۳ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری توسعه سهند بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۷ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی بیان کرد: همچنین در این هفته سهام شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسور توکا با پنج درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات تالار منطقه ای ارومیه قرار داشته است.

وی اظهار کرد: شاخص کل بازار بورس با ۱۰۸ هزار و ۶۷۰ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم ۲ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۳۴۰ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۴۷۴ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۲۲ هزار و ۶۲۸ واحد رسید

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha