۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85563574
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۰ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی دهگلان توزیع شد

سنندج- ایرنا- مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفتگاز در بین بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان دهگلان توزیع شده است.

به گزارش ایرنا، جهانبخش نوکانی روز شنبه در دیدار با فرماندار شهرستان دهگلان، ضمن معارفه محمد حامد جهانبخش به عنوان رئیس ناحیه این شهرستان، اظهار کرد: سوخت رسانی مطلوب، افزایش زیرساخت های سوخت رسانی و الکترونیکی کردن خدمات شرکت با تعامل شرکت نفت و فرمانداری محقق شده است.

وی با اشاره به شرایط ناحیه دهگلان از لحاظ فعالیتهای کشاورزی و وجود صنایع مختلف به میزان سوخت تامین و توزیع شده در ناحیه، افزود: چهار هزار و ۱۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین در شهرستان دهگلان وجود دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: با استفاده از زیرساخت های الکترونیکی، توزیع سوخت بخش کشاورزی شهرستان به صورت الکترونیکی بوده و سهمیه تخصیص یافته به این بخش نیز در ابتدای هرسال مشخص و به جهاد کشاورزی استان اعلام می شود.

بیش از ۱۰ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی دهگلان توزیع شد

نوکانی توسعه زیرساخت های الکترونیک برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تحقق دولت الکترونیک، کاهش تردد ارباب رجوع و تحقق حقوق شهروندی را از برنامه های منطقه عنوان کرد و گفت: توزیع الکترونیک نفت سفید، توزیع الکترونیکی نفتگاز بخش کشاورزی و توزیع الکترونیک گاز مایع از این جمله اقدامات است.

فرماندار شهرستان دهگلان نیز در این نشست با بیان پیشنهادات خود در رابطه با فعالیت و اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان بویژه تامین و توزیع سوخت بخش کشاورزی، ارسال و ذخیره سازی سوخت روستاها و فعالیت مطلوب مجاری عرضه، از عملکرد این شرکت قدردانی کرد.

حمید معتصمی تامین سوخت مورد نیاز بخش های کشاورزی، صنایع و حمل ونقل را بسیار با اهمیت عنوان و گفت: شهرستان دهگلان در زمینه کشاورزی یکی از قطب های استان است که تامین و توزیع سوخت بخش کشاورزی در دستیابی به برنامه های این بخش نقش بسزایی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha