۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85590322
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۵۲۰ عدد کارت سوخت غیرمجاز در مریوان کشف و ضبط شد

۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۷
کد خبر: 85590322
۵۲۰ عدد کارت سوخت غیرمجاز در مریوان کشف و ضبط شد

سنندج- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از کشف و ضبط ۵۲۰ عدد کارت سوخت غیرمجاز از جایگاه عرضه سوخت ناحیه مریوان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایرنا، جهانبخش نوکانی روز یکشنبه در سومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق استان کردستان اظهار کرد: این تعداد کارت سوخت غیرمجاز به دنبال بازدیدهای دوره‌ ای و نامحسوس از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ناحیه مریوان و بررسی سامانه پارسه و بازدید دوربین‌های مدار بسته، از کارگران جایگاه‌ها و افراد سودجو کشف و ضبط شد.

وی افزود: باتوجه به اختلاف قیمت فرآورده در ۲ سوی مرز و سو استفاده افراد سودجو از این شرایط، این شرکت در راستای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و مدیریت مصرف بنزین نسبت به بازدید های مستمر و نامحسوس از مجاری عرضه استان اقدام می کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به اجرای طرح تخصیص نفتگاز در مسیر بر اساس اسناد حمل برخط در راستای ساماندهی چرخه عرضه و تقاضای نفتگاز، عدالت در توزیع و صیانت از منابع ملی و مقابله با قاچاق و مصرف نامتعارف سوخت، خواستار همکاری و تعامل سایر ادارات مترتب با این شرکت برای اجرای مطلوب این طرح در استان شد.

نوکانی از همکاری مالکین مجاری عرضه منطقه، رانندگان ناوگان حمل ونقل فرآورده های نفتی با این شرکت در جهت ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائرین اربعین حسینی تشکر و قدردانی کرد و گفت: میزان مصرف سی ان جی در ایام اربعین با رشد ۱۰ درصدی همراه بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha