۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85563649
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۸۲ پرونده در کمیسیون‌های تخلفات حمل و نقل جاده‌ای کاشان رسیدگی شد

کاشان - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان از رسیدگی به ۵۸۲ پرونده تخلفات حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان در کمیسیون‌های مربوطه از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

علی‌اکبر آقایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۲ به ۱۴۹ فقره پرونده رسیدگی شده است.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۱۱ مبنی بر رسیدگی به تخلفات رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر؛ از ابتدای سال جاری تاکنون به تخلفات ۴۳۳ راننده نیز رسیدگی بعمل آمده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان بیان کرد: در این مدت هیچ تخلفی در کمیسیون ۱۴ شهرستان در باره تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل مطرح نشده است.

آقایی گفت: تخلفات شرکت‌های حمل و نقل در کمیسیون ماده ۱۲ و تخلفات رانندگان در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی و اعمال قانون شده است.

وی اظهار کرد: برای رانندگان متخلف، بر اساس نوع تخلف و تکرار آن، جرائم قانونی در نظر گرفته و آراء مربوطه نیز ابلاغ شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان در باره تخلفات انجام شده در بخش شرکت‌ها و رانندگان نیز گفت: رعایت نکردن مقررات مربوط به تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه و صورت وضعیت، رعایت نکردن مقررات مربوط به نرخ و بلیت مسافری، رعایت نکردن مقررات مهار مناسب بار و صدور بارنامه برای وسیله نقلیه فاقد تجهیزات ایمنی از جمله تخلفات صورت گرفته از سوی شرکت‌های حمل و نقل در این شهرستان بوده است.

آقایی، جابه‌جایی بار بدون بارنامه، مهار نشدن مناسب بار، استفاده نکردن از تجهیزات ایمنی و حمل بار اضافه بر ظرفیت خودرو را در زمره تخلفات رانندگان حمل و نقل عمومی برون شهری کاشان اعلام کرد.

وی با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به کاربران بخش حمل و نقل جاده‌ای و جلب رضایت آنها افزود: این اداره بر فعالیت‌های بخش حمل و نقل جاده‌ای برون شهری نظارت مستمر دارد که در این راستا سامانه تلفنی ۱۴۱ و پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ ایجاد شده است تا بتوانیم نظرها، پیشنهادها و شکایت‌های افراد را دریافت و به آنها رسیدگی کنیم.

شهرستان کاشان در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha