۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85563743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بزرگداشت شهید القدس و شهدای حرم در سبزوار 

۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۳
کد خبر: 85563743
بزرگداشت شهید القدس و شهدای حرم در سبزوار 

سبزوار- ایرنا - آیین بزرگداشت شهدای حرم و شهیدالقدس «میلاد بیدی» روز شنبه با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع تاریخی سبزوار برگزار شد.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سبزوار در این آیین با عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهید بیدی، گفت: تشییع باشکوه شهید القدس که با حضور پرشور مردم قدرشناس تهران برگزار شد، نشان داد مردم پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و در دفاع از فرهنگ حسینی تردیدی به خود راه نمی دهند.

بزرگداشت شهید القدس و شهدای حرم در سبزوار 

محمدعلی یاوری افزود: شهید میلاد بیدی از رزمندگان دلیر مدافع حرم در تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به "ضاحیه" لبنان به آرزوی دیرینه خود، شهادت در راه دین خدا، نایل آمد و بار دیگر نقاب از چهره پلید و جنایتکار این رژیم صهیونیستی، که به هیچ یک از اصول انسانی پایبند نیست، برداشت.

پدر شهید بیدی نیز در این آیین با تشکر از برپایی آیین بزرگداشت این شهید در سبزوار، به برخی خصوصیات اخلاقی و معرفتی این شهید اشاره کرد و گفت: ولایتمداری مهم‌ترین ویژگی این شهید قدس و مدافع حرم بود.

در آیین مزبور علاوه بر اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سبزوار، نماینده غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار و شماری دیگر از مسوولان محلی حضور داشتند.

بزرگداشت شهید القدس و شهدای حرم در سبزوار 

شهید میلاد بیدی، مستشار نظامی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، اصالتا سبزواری بود که اخیرا در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده بود.

پیکر مطهر این شهید، ۱۳ مردادماه، بنا به خواست خانواده وی پس از تشییع در تهران، در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha