رسانه‌ها را برای تولید محتوا در جهت منافع اولویت‌دار استان یاری می‌دهیم

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه‌های استان را برای تولید محتوا در جهت منافع اولویت‌دار استان یاری می‌دهیم و ظرفیت‌های این نهاد را در همین راستا به کار می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم کاظمی روز شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار افزود: اگر بخواهیم رسالت خود را در حوزه رسانه به خوبی انجام دهیم ضروری است تا بر فضای استان و موضوعات اولویت‌دار آن اشرافیت داشته باشیم و مراقبت کنیم تا اولویت‌ها جابه‌جا نشوند.

وی ادامه داد: اگر خبرنگاران انگیزه درونی قوی و احساس مسئولیت و تکلیف نداشته باشند نمی‌توانند به خوبی رسالت خود را در این حوزه به جا آورند و اگر چه در این میان با سختی‌ها و تنگناهایی روبرو هستند اما انگیزه خدمت به مردم و کشور و همچنین هم‌افزایی و همراهی دیگر بخش‌ها می‌تواند آنها را در مسیر یاری دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رعایت اولویت‌ها موضوع مهمی است که می‌طلبد خبرنگاران استان نسبت به آن توجه لازم را داشته باشند و بر داشته‌ها و ظرفیت‌های استان تمرکز کنند.

کاظمی با تاکید بر شبکه‌سازی و تربیت خبرنگاران اظهار داشت: موضوعات مهمی در جای جای استان وجود دارد که می‌طلبد در همه نقاط شبکه‌سازی و تربیت نیروی خبرنگار داشته باشیم تا به همه امور استان پرداخته شود.

وی هدایت افکار عمومی را از دیگر رسالت‌های رسانه‌ها برشمرد و گفت: در دنیا تلاش می‌شود تا نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد نشان دهند این در حالی است که خبرنگاران و رسانه‌های ما می‌توانند با تولید محتوا و جهادتبیین افکار عمومی را از جهت نادرست به سمت صحیحی هدایت کنند و کارآمدی نظام را نشان دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: این نهاد در جهت کمک به خبرنگاران استان در پیگیری امور مهم و اولویت‌دار و به ویژه تربیت نیروی کارآمد از ظرفیت‌های در اختیار خود استفاده می‌کند.

به گزارش ایرنا، در حدود ۱۸۰ خبرنگار و فعال رسانه‌ای چهارمحال و بختیاری در سامانه جامع رسانه‌های کشور ساماندهی شده‌اند.

۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha