۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85563853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۶۸ هزار لیتر سوخت در نوار ساحلی بوشهر کشف شد

۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳
کد خبر: 85563853
۲۶۸ هزار لیتر سوخت در نوار ساحلی بوشهر کشف شد

بوشهر- ایرنا- فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: امسال با توقیف ۱۱ فروند شناور ۲۶۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در نوار ساحلی این استان کشف شده است.

به گزارش ایرنا سرهنگ عبدالله خسروی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همچنین امسال تاکنون ۷۵ شناور متخلف و حامل کالای قاچاق در نوار ساحلی استان بوشهر توقیف شده است.

وی افزود: در عملیات‌های مقابله با قاچاق کالا نیروهای فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن توقیف ۱۳ خودرو، به ارزش هفت هزار میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند.

خسروی کنترل و مراقبت از مرزها، اجرا معادلات و پروتکل‌های مرزی و استیفای حقوق دولت و مرزنشینان و مبارزه با قاچاق در ابعاد گوناگون از مأموریت‌های مهم مرزبانی بر اساس وظیفه ضابطه‌مند در دستور کار قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به وجود بیش از ۷۰۰ کیلومتر مرز دریایی این استان با خلیج‌فارس تصریح کرد: همکاری و همدلی مرزنشینان با فرماندهی و کارکنان مرزبانی ستودنی است.

خسروی با بیان اینکه قاچاق کالا در خورهای غیرمجاز استان بوشهر زیر یک درصد است گفت: مأموریت مرزبانی از سواحل استان بوشهر در دفاع از منافع ملی و مردم تا عمق ۷۲ مایلی خلیج‌فارس است.

وی با اشاره به فعالیت ۳ پایگاه دریابانی در سواحل استان بوشهر اضافه کرد: پایگاه دریابانی گناوه، بوشهر و کنگان تمام سواحل استان بوشهر را تحت پوشش قرار داده‌اند و علاوه بر این پاسگاه و ناوچه‌ها، شناورهای سنگین و نیمه سنگین، پست‌های کنترل شناورها فعال هستند.

خسروی از توقیف قایق‌های بدون مجوز فعالیت در سواحل استان بوشهر خبر داد و افزود: در سال جاری تاکنون ۱۲ فروند لنج تجاری غیرمجاز که فاقد مجوز سفرهای دریایی بوده‌اند توسط ماموران مرزبانی استان بوشهر توقیف شده است.

وی با تاکید بر ساماندهی قایق‌های تفریحی در سواحل استان بوشهر گفت: در این راستا با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اقداماتی در دست اجرا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha