تحول فرهنگی در گلستان با افتتاح ۵ سرای محله

بهارستان - ایرنا - در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، شهرداری و شورای اسلامی شهر گلستان اقدام به ساخت ۵ سرای محله در مناطق مختلف شهر کرده است که نخستین آن‌ها با نام سرای محله مهر به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایرنا، سید محمدمیرزمانی روز شنبه در این خصوص اظهار داشت: شهرداری و شورا در تازه ترین اقدامات عمرانی خود از پیشرفت مطلوب ۴ سرای محله دیگر که در حال ساخت هستند، خبر داد که تحول بزرگی در محلات مختلف شهر ایجاد نموده است.

وی افزود: در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، شهرداری و شورای اسلامی این شهر اقدام به ساخت ۵ سرای محله برای اولین بار در مناطق مختلف کرده است و این سرای محله‌ها در محلات سبزدشت، قلعه میر، شهرک امام رضا، امام حسین (ع) و کوی گلستان در حال ساخت هستند و قرار است به عنوان مراکز فرهنگی و اجتماعی در خدمت شهروندان قرار گیرند.

شهردار گلستان ادامه داد: سرای محله مهر (جانباز داود پژوهی) به عنوان اولین سرای محله به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر مورد استفاده شهروندان قرار دارد و همچنین، سرای محله شکوفه نیز در هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد.

میرزمانی خاطر نشان کرد: با افتتاح این سرای محله‌ها، تا پایان دروه ششم، شهروندان گلستانی به فضایی مناسب برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی دسترسی پیدا خواهند کرد و همچنین، این مراکز می‌توانند به عنوان پایگاه‌های محلی برای حل مسائل و مشکلات محلات نیز عمل کنند.

گلستان زیباتر می‌شود؛ شهرداری به دنبال تحول چهره شهر

شهرداری گلستان با اجرای طرح‌های مختلف، به دنبال بهبود کیفیت زندگی شهروندان است.

شهردار گلستان بیان داشت: مجموعه مدیریت شهری در راستای بهبود چهره بصری شهر و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار خود قرار داده است.

میرزمانی افزود: از جمله این اقدامات می‌توان به احداث ایستگاه‌های تاکسی جدید، نصب المان‌های هنری و هدایت مسیر در نقاط مختلف شهر به ویژه بلوار آیت‌الله سعیدی، بازار مبل امام رضا(ع) و همچنین اصلاح تابلوها و نصب تجهیزات ترافیکی اشاره کرد که نه تنها به زیبایی شهر می‌افزاید بلکه باعث ایجاد فضایی دلنشین و آرام برای شهروندان خواهد شد.

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha