۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85563870
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس: امکانات ورزشی به مناطق کم‌برخوردار سرازیر شود

اهواز - ایرنا - نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس گفت: مسئولان نباید تمام توجه خود را به مرکز کشور و یا مراکز استان‌ها جلب کنند بلکه باید امکانات ورزشی را به شهرستان‌های کوچک و کم‌برخوردار سرازیر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سادات ابراهیمی روز شنبه در حاشیه مراسم استقبال از مدال آوران خوزستانی المپیک در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: امروزه ورزش صرفا به عنوان یک پدیده سرگرمی و تفریحی مطرح نیست بلکه به یک موضوع مهم سیاسی تبدیل شده و باعث به اهتزاز درآمدن پرچم کشورها می‌شود.

وی افزود: با وجود اینکه امکانات مورد نیاز ورزشکاران در شهرستان‌های کوچک بسیار اندک است اما شاهد شکوفایی استعدادهایی از دل این مناطق هستیم که موفق به کسب مدال در بازی‌های المپیک می‌شوند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند موضوع اشتغال را یکی از دغدغه‌های اصلی قهرمانان ورزشی عنوان کرد و گفت: شرکت‌های بزرگ استان باید به اشتغال ورزشکاران توجه کنند چرا که یک قهرمان ورزشی مدام در اردو بوده و نمی‌تواند به کاری مشغول باشد.

وی با اشاره به احداث خانه کشتی در شهرستان گتوند ابراز امیدواری کرد: سرانه ورزشی در شوشتر و گتوند نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد و شاهد حضور ورزشکارانی از این مناطق در تیم‌های ملی باشیم.

به گزارش ایرنا، سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی، امین میرزازاده به ترتیب در اوزان ۶۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم بازی های المپیک پاریس صاحب گردن آویز طلا، نقره و برنز شدند. تیم کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز برای اولین بار با کسب چهار مدال در المپیک تاریخ ساز شد و بهترین عملکرد مدالی را بین تیم‌های حاضر از خود به جای گذاشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha