۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85563887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲۰ هزار مشترک در زنجان از خطوط تلفن ثابت بهره‌مند هستند

زنجان - ایرنا - مدیرعامل مخابرات منطقه زنجان با بیان اینکه هم اکنون ۳۲۰ هزار مشترک در استان از خطوط تلفن ثابت بهره‌مند هستند، گفت: افزایش هزینه‌ها در قبوض مشترکان طبق مقررات انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حبیب الله شبستانی روز شنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا زنجان به مناسبت گرامیداست روز خبرنگار به فعالیت های مختلف این شرکت اشاره کرد و افزود: تلفن ثابت قدیمی‌ترین، ایمن‌ترین و باصرفه‌ترین وسیله ارتباطی است که شرکت مخابرات ایران هزینه زیادی برای نگهداری و پشتیبانی آن پرداخت و با دریافت حداقل هزینه به مشترکان ارائه می‌کند.

وی اضافه کرد: پورت‌های مشترکان در مرکز تلفن همه ساعات شبانه روز برخط و فعال است و شرکت مخابرات برای فعال نگهداری آنها هزینه های زیادی را برای نیروی انسانی، پیمانکار و برق پرداخت می کند.

این مسوول در خصوص کاهش کیفیت اینترنت در برخی نقاط شهر زنجان نیز گفت: هر چقدر فاصله مشترک با مرکز مخابرات بیشتر و بیش از سه کیلومتر باشد پهنای باند اینترنت نیز کمتر می شود.

شبستانی به اجرای طرح های فیبر نوری و اف تی تی اچ برای منازل و شهرک های صنعتی استان اشاره کرد و گفت: با تکمیل این طرح اینترنت با سرعت بالا در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مدیر مخابرات منطقه زنجان ادامه داد: در این راستا اتصال سازمان‌ها و دستگاه‌های زنجان به شبکه پرسرعت فیبر نوری جهت ارائه خدمات مطلوب با جدیت پیگیری می شود.

وی یادآور شد: متاسفانه همکاری لازم از سوی شهرداری برای صدور مجوز حفاری‌های توسعه شبکه فیبر نوری انجام نمی شود که همین موضوع موجب توقف اجرای طرح های مخابرات منطقه زنجان شده است.

شبستانی اظهار داشت: شرکت مخابرات هم رقابت سالم را قبول دارد اما متاسفانه قرارداد شهرداری با یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت، ضد رقابت است.

این مسوول خاطر نشان کرد: شهرداری نباید به علت قرارداد منعقد شده با این شرکت، مانع اجرای تعهدات مخابرات منطقه زنجان در قبال مشترکان و مردم شود.

به گفته شبستانی، تاکنون به ۲ هزار و ۳۰۰ مشترک استان، خدمات فیبر نوری در منزل ارائه شده است.

وی اضا

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha