فرماندار بهارستان: بازدیدهای میدانی فرصتی برای رفع دغدغه‌های تولیدکنندگان است

بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان در بازدید از یک کارگاه تولیدی کفش در لکه صنعتی روستای همدانک، گفت: بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی و صنعتی و انتقال مطالبات و دغدغه‌های آنها به مسئولان، باری را از دوش تولیدکنندگان برداشته و راه را برای فعالیت کاری آنان هموارتر می‌کند.

به گزارش ایرنا، عبداله نوحی روز شنبه به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری از یک واحد تولیدی کفش واقعه در لکه صنعتی روستای همدانک بازدید کرد.

فرماندار بهارستان، رفع نیازمندی‌های تولیدکنندگان از جمله تسهیلات بانکی را از موارد مورد توجه در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی برشمرد و عنوان کرد: مجموعه این عوامل کمک می‌کند در جلساتی که برای این منظور برگزار می‌شود درباره رفع نیازهای تولیدکنندگان و پاسخگویی به مطالبات آنها تصمیم‌گیری شود.

نوحی با بیان اینکه باید موانع تولید در هر یک از بخشها مورد بررسی قرار گیرد، اظهار داشت: با توجه به تاکید دولت بر اشتغالزایی و رفع موانع تولید، باید حمایتهای جدی و مستمر از واحدهای تولیدی و صنعتی اتخاذ شود.

وی ادامه داد: دولت و همه مدیران اجرایی برای تقویت بخش تولید و صنعت تمام توان و امکانات خود را بسیج کرده اند و همه مدیران دستگاه های اجرایی برای کمک و پشتیبانی از بخش تولید و اشتغال پای کار هستند.

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha