استاندار تهران : لازمه پیشرفت متوازن شهر تهیه سند چشم انداز بلند مدت است

بهارستان - ایرنا -  استاندار تهران در ادامه بازدیدها و برنامه های مستمر دوشنبه های صنعتی گفت: نتیجه سند و چشم انداز کوتاه مدت ، بلند مدت و میان مدت کمک شایانی به نحوه خدمت رسانی مطلوب به مردم دارد و بدون تردید اگر این مبنا عملی نشود شاهد پیشرفت نخواهیم بود.

به گزارش ایرنا،علیرضا فخاری روز دوشنبه ضمن حضور در نسیم شهر بهارستان در جنوب غرب استان تهران در جلسه‌ای که با حضور معاونین استانداری و مسئولین شهرستانی و شهری برگزار گردید مشکلات و مسائل این شهر را مورد ارزیابی و پایش قرار داد.

استاندار تهران در ادامه برنامه های مستمر دوشنبه های صنعتی در نسیم شهر شهرستان بهارستان با حضور در شهرداری نسیم شهر در مورد مسائل و مشکلات پیش روی شهر و شهرداری بویژه لزوم امیدآفرینی و جلب اعتماد شهروندان گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

استاندار تهران : لازمه پیشرفت متوازن شهر تهیه سند چشم انداز بلند مدت است

استاندار تهران در این جلسه ضمن تاکید بر اینکه نسیم شهر شهری جوان و رو به توسعه است گفت: برای خدمت رسانی مطلوب باید همه نیازهای این شهر متناسب با جمعیت رشد کند.

فخاری خطاب به مسئولین افزود : به واقع اگر می‌خواهید یک شهر ماندگار داشته باشید باید با مطالعه ۵ تا ۳۰ ساله سند چشم اندازی برای شهر تعریف تا نسبت به آن برنامه‌های مختلف اجرایی گردد و این به معنای آن است که اگر نگرش مدیریت آینده نگرباشد شاهد رشد و توسعه شهر در تمام حوزه‌ها خواهیم بود و در غیر این صورت نوعی خیانت محسوب می‌گردد.

استاندار تهران خاطرنشان ساخت: نتیجه سند و چشم انداز کوتاه مدت ، بلند مدت و میان مدت کمک شایانی به نحوه خدمت رسانی مطلوب به مردم دارد و بدون تردید اگر این مبنا عملی نشود شاهد پیشرفت نخواهیم بود.

شهردار نسیم شهر نیز در ابتدای این جلسه ضمن اشاره به مشکلات شهری و درآمدی برای تحقق پروژه عمرانی همچون پل غیر همسطح، تالار شهرداری، پل رودخانه شادچای، ادامه روند احداث بوستان‌های خلیج فارس، نبوت و نهج البلاغه گفت: با توجه به کاهش درآمدهای شهرداری و اعتبارات و نیاز به اعتبارات میلیاردی بدون تردید حمایت‌های استانی و ملی کمک حال خوبی برای مردم این منطقه خواهد بود تا از چالش‌های موجود به سرعت بیرون بیاییم.

بابا حسینی خاطرنشان ساخت: پروژه های موثری در سطح شهر هم اکنون عملیات عمرانی خود را می‌گذراند اما اعتبارات نقش مهمی در به نتیجه رسیدن آن دارد که امیدواریم با نگاه مثبت استاندار تهران و معاونین ایشان بتوانیم اقدامات موثری را در راستای رضایت شهروندان و مردم همیشه در صحنه نسیم شهر به انجام برسانیم.

برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران در شهرستان بهارستان

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران به ریاست فخاری استاندار و با حضور قشقاوی نماینده مردم شریف شهرستان های بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، نوحی فرماندار بهارستان، روسای ادارات و جمعی از تولیدکنندگان در شهرستان بهارستان برگزار شد.

استاندار تهران : لازمه پیشرفت متوازن شهر تهیه سند چشم انداز بلند مدت است

در این جلسه که اصحاب رسانه نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان مطرح و تصمیمات لازم جهت حمایت از تولید و رشد آن با مشارکت مردم از جمله اعطای تسهیلات لازم، وصل انشعابات و تأمین سوخت مورد نیاز اتخاذ گردید.

بازدید سرزده استاندار تهران از پروژه تعریض بوستان حاشیه رودخانه شادچای و پل کمربندی شمالی شهر گلستان

استاندار تهران : لازمه پیشرفت متوازن شهر تهیه سند چشم انداز بلند مدت است

استاندار تهران، امروز صبح در قالب یک بازدید سرزده از پروژه تعریض پل کمربندی شمالی شهر گلستان دیدن کرد. در این بازدید، احمدی دادستان، نوحی فرماندار شهرستان بهارستان، سید محمد میرزمانی شهردار و نادر سازور رییس شورا اسلامی شهر گلستان و جمعی از مسئولین شهرستانی نیز حضور داشتند.

در جریان این بازدید، استاندار تهران از روند پیشرفت پروژه تعریض پل کمربندی شمالی شهر گلستان مطلع شد و با مسئولین مربوطه در خصوص چالش‌ها و موانع پیش روی این پروژه بحث و گفتگو کرد.

فخاری در این بازدید اظهار داشت: "تعریض پل کمربندی شمالی شهر گلستان یکی از پروژه‌های مهم و ضروری برای این شهر است که نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی و روان شدن عبور و مرور در این منطقه خواهد داشت."

وی با تأکید بر ضرورت تسریع در اجرای این پروژه، از مسئولین مربوطه خواست تا با تلاش شبانه‌روزی و رفع موانع موجود، این پروژه را در اسرع وقت به اتمام برسانند.

در ادامه این بازدید، سید محمد میرزمانی، شهردار گلستان، گزارشی از روند اجرای این پروژه ارائه کرد و به بیان چالش‌ها و موانع پیش روی آن پرداخت.

بازدید استاندار تهران از شرکت تولیدی و صنعتی رباط مخزن، تولیدکننده انواع مخازن صنایع غذایی

استاندار تهران از شرکت تولیدی و صنعتی رباط مخزن، تولیدکننده انواع مخازن صنایع غذایی و پتروشیمی بازدید کرد.

در راستای حمایت و رفع موانع تولید، علیرضا فخاری از شرکت تولیدی و صنعتی رباط مخزن بازدید کرد.

این واحد تولیدی و صنعتی با بیش از سی سال فعالیت، در شهرک صنعتی قلعه میر دارای مجوز صنعتی است و بیش از ۱۸۰ نفر به صورت مستقیم در آن اشتغال دارند.

استاندار تهران : لازمه پیشرفت متوازن شهر تهیه سند چشم انداز بلند مدت است

بازدید استاندار تهران از واحد تولیدی سیف صنعت، تولیدکننده انواع دیسک و صفحه خودرو

در راستای حمایت و رفع موانع تولید، علیرضا فخاری از شرکت تولیدی و صنعتی سیف صنعت بازدید کرد.

این واحد تولیدی و صنعتی با بیش از سی سال فعالیت، در شهرک صنعتی قلعه میر دارای مجوز صنعتی است و بیش از ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم در آن اشتغال دارند.

استاندار تهران : لازمه پیشرفت متوازن شهر تهیه سند چشم انداز بلند مدت است

بازدید استاندار تهران از واحد تولیدی لوله گستر خادمی، تولیدکننده انواع لوله پلی اتیلن و اتصالات

در راستای حمایت و رفع موانع تولید، علیرضا فخاری از شرکت تولیدی و صنعتی لوله گستر بازدید کرد.

این واحد تولیدی و صنعتی با بیش از سی سال فعالیت، در شهرک صنعتی قلعه میر دارای مجوز صنعتی است و بیش از ۱۱۰ نفر به صورت مستقیم در آن اشتغال دارند.

استاندار تهران : لازمه پیشرفت متوازن شهر تهیه سند چشم انداز بلند مدت است

استاندار تهران به همراه مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، عبدالله نوحی فرماندار بهارستان، شهردار نسیم شهر و جمعی از مسئولین از پروژه احداث کلینیک تخصصی حضرت ابوالفضل (ع) نسیم شهر بازدید کرد.

استاندار تهران : لازمه پیشرفت متوازن شهر تهیه سند چشم انداز بلند مدت است

وی در ادامه از پروژه کلینیک تخصصی حضرت ابوالفضل (ع) بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تکمیل این طرح قرار گرفت.

این پروژه بهداشتی و درمانی از پروژه های مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به شهرستان بهارستان است و هم اکنون با تخصیص اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در حال تکمیل می باشد.

بازدید استاندار تهران از پروژه احداث و ساماندهی زیرگذر راه آهن در رودخانه شادچای

استاندار تهران : لازمه پیشرفت متوازن شهر تهیه سند چشم انداز بلند مدت است

در ادامه این سفر یک روزه استاندار تهران به همراه هیأت همراه خود، فرماندار بهارستان، بخشدار، شهردار و جمعی از مسئولان از پروژه در حال اجرای رودخانه شادچای بازدید کرد.

این پروژه زیست محیطی و ترافیکی به صورت مشترک توسط شهرداری‌های گلستان و نسیم شهر در حال اجراست تا بخشی از ترافیک عصرگاهی این محدوده کاسته شود.

نسیم شهر از توابع شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha