افتتاح خانه روزنامه‌نگاران تهران تا ۲ هفته دیگر

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۷ تهران از افتتاح و بهره‌برداری خانه تاریخی روزنامه‌نگاران طی ۲ هفته کاری آینده در سه راه طالقانی پایتخت خبر داد.

به گزارش ایرنا، نصرالله آبادیان روز شنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از این مجموعه تاریخی گفت: این مجموعه به‌عنوان مرکز تعاملات بین‌الملل و ارتباطات شهرداری فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: این خانه برای ایجاد بسترهای تعامل بهتر با خبرنگاران ایجاد شده و حتی دیوارنگاری در اطراف این خانه با موضوع روزنامه‌نگاری انجام شده است.

آبادیان در مورد نوع کاربری این مجموعه هم گفت: مرکز ارتباطات شهرداری تهران در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کند.

افتتاح خانه روزنامه‌نگاران تهران تا ۲ هفته دیگر

تحولات حوزه شهرداری منطقه هفت تهران

شهردار منطقه هفت تهران درباره تحولات حوزه این منطقه یادآور شد: این مجموعه در اختیار همه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خواهد بود و به عنوان محفلی برای تعامل و هم‌اندیشی اصحاب رسانه عمل می‌کند.

وی اظهار کرد: مجموعه پارکینگ قنبرزاده در خیابان بهشتی با ظرفیت ۷۵۰ جای پارک در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد. پارکینگ خیابان سمیه در مکانی واقع شده که اصناف در آن قرار دارند بنابراین ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع زمین با ظرفیت ۶۰۰ پارکینگ در ۱۴ طبقه نظر گرفته شده که با ۴۰ هزار مترمربع احداث خواهد شد.

وی به روان‌سازی حمل و نقل نیز اشاره کرد و افزود: در این زمینه مجموعه میدان سبلان ۳۰ آبان زمان افتتاح پروژه خواهد بود. همچنین ایستگاه امام حسین (ع) خط ۲ و ۶ حجم قابل توجهی از شهروندان جابجا می‌شود، اراضی اطراف یعنی پاساژ کویتی‌ها را تملک کردیم که به اراضی مترو الحاق می‌شود.

آبادیان گفت: ۷۵ پروژه محله‌ای داریم،وجود دارد اما اکنون پیاده‌رو مناسب در منطقه وجود ندارد از این رو به ارتقا عرصه پرداخته شده و به همین منظور محور میرعماد، طالقانی و سهروردی در حال انجام است.

شهردار منطقه هفت ادامه داد: عملیات زیرگذر میدان سپاه آغاز شده است و مطالعه و تجهیز کارگاه در کنار دانشگاه در نظر گرفته شده، تمهیدات اندیشیده شده و درخت‌ها به مجموعه نظامی مجاور منتقل شده که سرحال است.

عبدالمطهر محمدخانی رییس مرکز ارتباط و امور بین.الملل شهرداری تهران در این زمینه گفت: اداره خانه روزنامه‌نگاران به صورت هیات امنایی و در دست اصحاب رسانه خواهد بود. این خانه مرکزی برای اندیشه و تعامل و متعلق به همه اصحاب رسانه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha